به گزارش مثبت خودرو، برند امویام، سالهاست که با نگاهی نوآورانه و رویکردی مشتریمحور، تلاش کرده تا فراتر از یک نام تجاری، به هویتی ماندگار و مورد اعتماد برای خانوادههای ایرانی تبدیل شود. در این مسیر، دو اصل اساسی همواره محور برنامهریزی و فعالیتهای امویام قرار داشته است: اول، خلق بهترین تجربه برای مشتریان دوم، […]
به گزارش مثبت خودرو، برند امویام، سالهاست که با نگاهی نوآورانه و رویکردی مشتریمحور، تلاش کرده تا فراتر از یک نام تجاری، به هویتی ماندگار و مورد اعتماد برای خانوادههای ایرانی تبدیل شود. در این مسیر، دو اصل اساسی همواره محور برنامهریزی و فعالیتهای امویام قرار داشته است:
- اول، خلق بهترین تجربه برای مشتریان
- دوم، تأکید ویژه بر پویایی، رقابت و حرکت روبهجلو
سری X: تجربهای فراتر از انتظار
در راستای اصل نخست یعنی خلق بهترین تجربه برای مشتریان، سری محصولات X (ایکس) را راهاندازی کردیم. این سری شامل طیفی گسترده از کراساورها؛ از مدلهای اقتصادی و جوانپسند گرفته تا نمونههای خانوادهمحور و بالارده میشود. نام سری X از کلمه «اکسپرینس» (Experience) الهام گرفته و فلسفه طراحی آن تمرکز بر القای احساس کیفیت بالا و تجربه رضایتبخش از یک خودروی شهری است. هدف ما این است که هر مشتری، با هر سلیقه و نیازی، بتواند حس اطمینان، کیفیت و رضایت را در محصولات سری X امویام تجربه کند.
در حقیقت، «اکسپرینس» فقط یک واژه نیست؛ بلکه بیانگر فلسفهای عمیق در امویام است که تمام جنبههای تعامل مشتری با خودرو را پوشش میدهد، از حس رانندگی، راحتی و کیفیت کابین گرفته تا اطمینان به خدمات پس از فروش و پشتیبانی.
خلق تجربهای اثربخش در راستای مسئولیت اجتماعی
اما تجربه بینظیری که امویام به دنبال آن است، صرفاً محدود به بخش محصولات نمیشود. امویام همواره خود را نسبت به جامعه، مسئول و متعهد میداند. برای امویام واژه «اکسپرینس» و حس بهترین تجربه، پیوندی عمیق با مسئولیت اجتماعی و حضور فعال در رویدادهای خیریه دارد.
به همین منظور، در سالهای اخیر، تاکید ویژهای بر برگزاری و حمایت از برنامههای خیریه داشتهایم؛ از جمله رویدادهایی به مناسب شب یلدا، آغاز سال تحصیلی و سایر مناسبتهای مهم، تا تجربهای مثبت و نو از «باهم بودن» را به جامعه هدیه کنیم. این نگرش حتی درنمایندگیهای رسمی برند امویام نیز ریشه دوانده و 160 نمایندگی این برند در شهرها و استانهای کشور پهناور ایران با شناخت دقیق خطرات و خلعهای موجود در محل زندگی خود، در تلاش هستند تا با حفظ مسئولیت اجتماعی خود، به رفع مشکلات و حمایت از مردم همشهری خود بپردازند.
سری سدان M؛ پویایی، نوگرایی و حرکت مداوم
اصل دوم هویت امویام، پویایی و حرکت رو به جلو است. این اصل در محصولات سدان شهری ما – یعنی سری M – به وضوح مشهود است. نامگذاری جدید سری سدانهای شهری، بر پایه مفهوم “موشن” (Motion) انجام شده؛ مفهومی که بر پویایی، تحرک مستمر و راحتی سواری تأکید دارد و هدف آن، ارائه تجربهای مدرن و متناسب با سبک زندگی شهری است.
به عنوان نمونه، سری آریزو 5 تا کنون در چندین نسل با استقبال وسیع مشتریان و فروش قابل توجهی مواجه بوده است. اکنون نسخه جدید این خانواده با نام «M5 Pro» با بهبودهای فراوان راهی بازار خواهد شد؛ روندی که در آینده با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و بهروز نگاه داشتن محصولات ادامه مییابد. در واقع، پویایی و حرکت رو به جلو، نه فقط یک شعار، بلکه رکن اساسی توسعه محصولات امویام است.
پویایی در حمایت از ورزش و حس برنده شدن
این روح پویایی فقط در محصولات امویام خلاصه نمیشود. در بخش بازاریابی نیز، این اصل به صورت عینیتر در حمایت از ورزش و ترویج رقابت، پیشرفت مداوم و پویایی نمود پیدا میکند. ما در امویام همواره حامی ورزش، نشاط و تلاش برای پیروزی بودهایم و همسو با تفکر سازمان، تا کنون از چندین رویداد ورزشی مهم حمایت کردهایم. برگزاری دو سری مسابقات اسکی و تنیس جام امویام از جمله این فعالیتها بوده و تلاش میکنیم این مسیر حمایت از ورزش و نشاط اجتماعی را ادامه دهیم.
سخن پایانی
در امویام، ما بر این باوریم که یک برند موفق فراتر از محصول حرکت میکند و تجربهای منحصربهفرد برای مشتری و جامعه میآفریند. با تمرکز بر خلق بهترین تجربه برای مشتریان در قالب محصولات نوآورانه و متنوع سری X و همچنین پویایی و حرکت رو به جلو در سری سدانهای M، مسیر رشد و تحول را به شیوهای متفاوت ادامه میدهیم.
این دو اصل کلیدی، نه تنها در طراحی و ارائه محصولات بلکه در مسئولیتپذیری اجتماعی ما نیز تجلی یافتهاند، امویام متعهد است که پیوسته، تجربهای جدید، کیفیتی بالاتر و آیندهای روشنتر را برای مشتریان و جامعه به ارمغان آورد.
نظر شما چیست؟