به گزارش مثبت خودرو، این روزها با وجود شرکتهای خودروساز بزرگی چون ایران خودرو ،کرمان موتور،بهمن موتور ، مدیران خودرو و آرین موتور که خدمات پس از فروش گسترده ای را دارا هستند و در سبد محصولات خود خودروهای انرژی نو یا همان خودروهای برقی را گنجانده اند شاید حضور خودرویی مثل اسکای ول ET5 […]
به گزارش مثبت خودرو، این روزها با وجود شرکتهای خودروساز بزرگی چون ایران خودرو ،کرمان موتور،بهمن موتور ، مدیران خودرو و آرین موتور که خدمات پس از فروش گسترده ای را دارا هستند و در سبد محصولات خود خودروهای انرژی نو یا همان خودروهای برقی را گنجانده اند شاید حضور خودرویی مثل اسکای ول ET5 یک شوخی به حساب بیاید خودرویی که از همان ابتدا می شد آن را یک پروژه شکست خورده دانست. اسکای ول ET5پس از حواشی بسیار پس از رونمایی آن و پس از یک وقفه طولانی به بازار آمد خودروی که این روزها بیشتر از آنکه در خیابان ها دیده شود پشت ویترین نمایشگاه داران است تا شاید بتواند برای خود در بازار قیمتی دست و پا کند .بر اساس همین گفته ها به سراغ یکی از همین نمایش دهندگان اسکای ول رفتیم حمید میگوید من و برادرانم و پسر عموهایم سالهاست شغل خانوادگی مان فروش خودرو است اما در خصوص اسکای ول باید بگویم این خودرو عاقبتی در بازار ندارد این خودرو متعلق به یکی از دوستانم است و تا کنون در تمامی نمایشگاه های این خیابان(عباس آباد تهران) قرار گرفته است اما کسی خواهان آن نیست .قیمت غیر منطقی،خدمات پس از فروش نامعلوم شرکت کوچک خودروسازی که دارای نام و نشانی بزرگ نیست، و مشکلات زیر ساختی خودروهای برقی همه و همه باعث شده تا این خودرو خواهانی نداشته باشد .از طرفی وقتی شرکت خودرورا 2 میلیاردو یکصدو بیست و سه میلیون تحویل میدهد و ما صد میلیون زیر قیمت میدهیم و خواهان ندارد عاقبت این خودرو پیداست .
اسکای ول خودرویی است که امکانات و آپشن هایی خوبی دارد اما از لحاظ ایمنی تمامی ستاره C-NCAPرا دارد واین یعنی خودرو از لحاظ ایمنی شرایط بدین دارد. اما ارائه نادرست ،تبلیغات ناکارآمد و مدیریت ضعیف در بخش های خصوصی کوچک خودروسازی باعث شده است تا این قبیل محصولات دیگر طرفداری نداشته باشد.و عملا در بازار به یک خودروی شکست خودرو بلد شوند.
نظر شما چیست؟