اشکودا سوپرب پلاک ملی گرفت

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
اشکودا سوپرب

به گزارش مثبت خودرور، اشکودا سوپرب خودروی وارداتی گروه صنعتی ایران روور که توسط  بازوی وارداتی این گروه صنعتی یعنی پارس ساتر هوشمند وارد ایران می شود توانست پلاک ملی ایران را دریافت کند. اشکودا سوپرب وارداتی اروپایی جدید بازار خودرو ایران محسوب می شود که به عنوان شریک تجاری فولکس واگن آلمان در اروپا […]

به گزارش مثبت خودرور، اشکودا سوپرب خودروی وارداتی گروه صنعتی ایران روور که توسط  بازوی وارداتی این گروه صنعتی یعنی پارس ساتر هوشمند وارد ایران می شود توانست پلاک ملی ایران را دریافت کند.

اشکودا سوپرب وارداتی اروپایی جدید بازار خودرو ایران محسوب می شود که به عنوان شریک تجاری فولکس واگن آلمان در اروپا و امریکا بازار بسیار مناسبی را تجربه می کند این برند خودروساز کشور چک شهره خواصی در طراحی بروز دارد و محصولات خود را با همکاری فولکس واگن به تولید میرساند در واقع اشکودا سوپرب ما ایرانی ها به یاد همان فولکس واگن پاسات می اندازد و در واقعییت نیز همین گونه است زیرا در بسیاری از بخش های طراحی و فنی این خودرو شاهد امضای فولکس واگن هستیم.

پارس ساتر هوشمند بجز سوپرب محصولات دیگر این برند را نیز وارد ایران نموده که بزودی مدلهای دیگر نیز پلاک ملی دریافت خواهند نمودئ این شرکت در دور جدید واردات وطیفه فروش و خدمات پس از فروش این برند اروپایی را برعهده دارد.

اشکودا سوپرب

مشظخصات فنی:

 سوپرب خودرویی با قلب تپنده 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ می تواند 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور راتولید بکند که شتاب صفر تا صد این خودرو را تا 9.8 ثانیه کاهش می دهد. وظیفه انتقال قدرت به عهده یک گیربکس 7سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می باشد. اشکودا سوپرب خودرویی که از لحاظ فنی ایرانی هارا به یاد خودروی پرطرفدار فولکس واگن پاسات می اندازد.مصرف سوخت اشکودا سوپرب در هر 100 کیلومتر 5.9 لیتر بنزین می سوزاند ، می توان گفت که به نسبت تولید این میزان قدرت مصرف سوخت این خودرو کاملا به صرفه و قابل قبول است.امکانات رفاهی:امکانات رفاهی اشکودا سوپرب متناسب با امکانات روز دنیا طراحی شده است این امکانات شامل:کروز کنترل، اتوپارک، سانروف و کیسه‌های هوای متعدد ، نمایشگر لمسی ۹.۲ اینچی، سیستم ناوبری، سنسور تشخیص خواب‌آلودگی، تهویه اتوماتیک دوگانه، سنسورهای پارک، اشاره کرد.

اشکودا سوپرب

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟