بازدید رایگان و تخفیف ویژه برای مشتریان ام‌وی‌ام در کمپین یلدایی مدیران خودرو

۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

به گزارش مثبت خودرو، مدیران خودرو به مناسبت شب یلدا، با برپایی کمپین خدمات پس از فروش به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که می‌توانند با آسودگی خاطر به سراغ شب‌های سرد و طولانی زمستان بروند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت این خدمات از ۱۷ تا ۳۰ آذر به بیش از ۱۵۰ نمایندگی‌های مجاز ام‌وی‌ام در سراسر […]

به گزارش مثبت خودرو، مدیران خودرو به مناسبت شب یلدا، با برپایی کمپین خدمات پس از فروش به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که می‌توانند با آسودگی خاطر به سراغ شب‌های سرد و طولانی زمستان بروند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت این خدمات از ۱۷ تا ۳۰ آذر به بیش از ۱۵۰ نمایندگی‌های مجاز ام‌وی‌ام در سراسر کشور مراجعه کنند. گفتنی است در حال حاضر نزدیک 800 هزار نفر در سراسر کشور در حال استفاده از خودروهای ام‌وی‌ام هستند که بدون محدودیت می‌توانند از خدمات کمپین یلدایی مدیران خودرو استفاده کنند.

این کمپین شامل انواع بازدید‌های رایگان برای آماده‌سازی خودرو پیش از آغاز فصل زمستان، از جمله بازدید عملکرد سیستم خنک کاری موتور و فن رادیاتور، بازدید عملکرد سیستم بخاری (تست با دماسنج دیجیتال) و بازدید سیستم ترمز خودروها است. در صورت نیاز به دریافت سایر خدمات نیز در کمپین یلدا برای مشتریان تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. بر این اساس صاحبان خودروهای ام‌وی‌ام شامل گارانتی از می‌توانند تا سقف 30 درصد از تخفیف استفاده کنند.

ام‌وی‌ام

با اطمینان به استقبال زمستان بروید

کمپین های زمستانی خودروسازان عموما برای یادآوری به موقع به مشتریان برای آماده سازی وسایل نقلیه خود، پیش از شرایط سخت زمستان طراحی می‌شوند تا عملکرد و ایمنی مطلوب خودرو را تضمین کنند. کمپین یلدایی مدیران خودرو، در آستانه شروع فصل زمستان، با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی ویژه در این فصل، به تمامی دارندگان خودروهای ام‌وی‌ام اطمینان خاطر می‌دهد که می‌توانند با آسودگی کامل به استقبال زمستان بروند.

ام‌وی‌ام با توجه ویژه به نیازها و توقعات مشتریان، اقدام به ایجاد کمپین‌های متنوع و خلاقانه در حوزه خدمات پس از فروش کرده است. این کمپین‌ها با هدف ارائه خدمات بهتر، رفع مشکلات احتمالی و ارتقای تجربه مشتری طراحی شده‌اند. تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات، پاسخ‌گویی سریع و تعامل مثبت با مشتریان از اولویت‌های اصلی مدیران خودرو بوده و این شرکت معتقد است که خدمات پس از فروش، نقطه عطفی در تجربه خرید مشتریان خواهد بود و نقش مهمی در تثبیت جایگاه برند در بازار دارد.

هدف اصلی و والای شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو آن است که در تمامی ایام سال بهترین سرویس ممکن را به مشتریان ارائه دهد و همه مشتریان شرکت با هر مدل خودرویی بتوانند رانندگی ایمن و بدون دغدغه‌ای داشته باشند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟