به گزارش مثبت خودرو، شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد. در روزهای پایانی پاییز 1403 شرکت کرمان […]
به گزارش مثبت خودرو، شرکت کرمان موتور با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره در تلاش است تا با گسترش شبکه نمایندگی خود بتواند گستره جغرافیایی ارائه خدمات خود را افزایش دهد و در جلب رضایت مشتریان بهترین عملکرد را داشته باشد.
در روزهای پایانی پاییز 1403 شرکت کرمان موتور در راستای اهداف این سازمان برای افزایش آمار تولید و سهم بازار، در شهر تهران دو نمایندگی استاندارد و مجهز را در دو منطقه مختلف به شبکه نمایندگیهای خود اضافه کرد. سهشنبه 27 آذر ماه، مجهزترین نمایندگی کرمان موتور با بهروزترین استاندارد و چهره بصری جدید شرکت، در شهر تهران افتتاح شد.
نمایندگی حیدری کد 1777 کرمان موتور، در مساحت حدود پنج هزارمتر مجهزترین نمایندگی این شرکت در تهران است که در محله سید خندان افتتاح شد. این نمایندگی با ظرفیت پذیرش بیش از 100 دستگاه خودرو با ارائه بهترین و بهروزترین خدمات، با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت و خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرد.
همچنین نمایندگی 1782 کرمان موتور نیز در محله خانی آباد تهران با استاندارد جدید شرکت و تجهیزات بهروز افتتاح و در تاریخ اول دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد. افتتاح این نمایندگی در منطقهای که قبل از آن نمایندگی کرمان موتور حضور نداشت، با هدف گسترش پراکندگی شبکه نمایندگیهای این شرکت انجام شد که مشتریان کرمان موتور بتوانند به راحتی به نمایندگیهای مجاز این شرکت دسترسی داشته باشند و از خدمات استاندارد و مطمئن استفاده کنند.
مصطفی جعفری، معاون راهبردی و توسعه کسبوکار کرمان موتور در مراسم افتتاح نمایندگی ۱۷۸۲ (پیشتاز خودرو سهیل) با بیان اینکه مدل کسبوکار این شرکت یک مدل چند وجهی است، تاکید کرد: در کرمان موتور همیشه سعی کردهایم که در تمام عرصههای مربوط به صنعت خودرو فعاليت و بهترین عملکرد را داشته باشيم.
جعفری در ادامه با اشاره به شروع فعاليت نمايندگي 1782 نیز گفت: در راستاي همين سياستها امروز وارد بازاری شديم که از نظر جغرافياي شهر تهران در آن حضور نداشتيم. لازم است كه هم سطح و هم كيفيت خدمترساني را به مشتريان افزايش دهيم؛ همينطور وارد بازارهاي جديد شويم و بتوانيم به نوعي با گسترش جغرافياي نمایندگیها در جذب مشتريان و افزايش سهم بازار نقشآفريني كنيم.
صد و سی و دومین نمایندگی کرمان موتور
محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیرعامل شرکت تجارت و خدمات بم خودرو در این مراسم با اشاره به افتتاح نمایندگی 1782 كرمان موتور توضیح داد: اين تعميرگاه با تقريبا ۱۱۰ متر وسعت و ظرفيت پذيرش ميانگين 40 تا 50 دستگاه، به شبكه ارائه خدمات به صورت قابل توجهی کمک خواهد کرد.
محمودی ادامه داد: ما در اين منطقه حضور نداشتيم و با افتتاح این نمایندگی در یک مکان كاملا استاندارد منطبق با استانداردها و چهره بصری جديد كرمان موتور، امیدواریم بيش از پيش شاهد رضايتمندي مشتريان باشيم.
وی در ادامه اضافه کرد: در خصوص خدمات پس از فروش بم خودرو نیز باید از همکارانم، در بحث تامین قطعات يدكي تشکر کنم، چرا که نسبت به سایر رقبا در حوزه تامین قطعات از جمله شركتهايي هستيم كه خودرو متوقف در شبكه نمایندگی نداريم و اين باعث افتخارمان است.
تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان کرمان موتور
نماینده جدید کرمان موتور نیز با بیان اینکه به صورت رسمي به خانواده بزرگ خودروسازي شركت كرمان موتور پيوستيم، بیان کرد: در مجموعه نمايندگي 1782 كرمان موتور با تمام توان تلاش میکنیم که بتوانيم بهترين خدمات ممكن را در مسير فروش و خدمات پس از فروش به مشتريان عزيز کرمان موتور ارائه دهيم تا در مسير چشماندازهاي شركت گام كوچكي برداريم.
مهدی زاده اضافه کرد: در اين راه، چشم به حمايت همه جانبه مديران مجرب اين مجموعه داريم تا بتوانيم در ماموريت جديدي كه روي دوشمان قرار گرفته است، نمره قبولي بگيريم. به اميد آنكه با حُسن تدبير شما مديران عاليرتبه و با تلاش تمام همكاران عزيزم در اين مجموعه، به درجات برتری برسيم.
نظر شما چیست؟