در گفت‌وگو با مثبت خودرو عنوان شد؛

 توصیه‌های خودرویی به دولت چهاردهم/ آینده بازار چگونه خواهد بود؟

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
خودرویی

 یک کارشناس بازار خودرو توصیه‌هایی از قبیل بهبود وضعیت صنعت خورد، به دولت جدید ارائه داد.

به گزارش مثبت خودرو، ابراهیم شجاعت، کارشناس خودرو و حوزه اقتصاد در گفت‌وگو با خبرنگار «مثبت خودرو»، اظهار کرد: ممکن است، قیمت‌ خودروی ایرانی در روزهای آینده افزایش یابد. خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌هایشان در روزهای اخیر اصلاح شده است و افزایش قیمت یافتند و دلیلش افزایش تعرفه هاست.

وی افزود: باتوجه به پالس‌های مثبتی که دولت از ابتدای کار خودش به بازار ارائه کرد، جلوی افزایش چشمگیر خودروها را گرفت اما این مورد تنها کارساز نیست.

این کارشناس خودرو با ارائه توصیه‌هایی به دولت جدید، بیان کرد: دولت باید در حوزه خودرو، مشکلات را از پایه حل کند و وعده‌های غیر عملی ندهد. دولت باید مراقب وعده‌های خود باشد و آن‌ها را عملی کند.

وی اظهار کرد: واردات انبوه و دسته دو، از جمله وعده‌هایی بود که عملی نشد و کمکی به بازار خودرو نکرد، دولت چهاردهم باید مراقب اینگونه شعارها باشد و توجه خود را با موضوعات عملیاتی‌تر جلب کند تا در آینده شاهد اتفاقات خوبی در بازار خودرو باشیم.

شجاعت در نهایت با بیان اینکه دولت چهاردهم توانایی حل مشکلات بازار خودرو را دارد، خاطر نشان کرد: راه حل اصلی، بهبود وضعیت صنعت است که در ادامه بهبود روابط با کشورهای خارجی می‌تواند راه گشا باشد.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟