جتور شانهای L6 در آستانه ورود به بازار

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
جتور شانهای L6

به گزارش مثبت خودرو، اخیراً، برند جتو چری اعلام کرده است که شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین شانهای L6 به‌طور رسمی در تاریخ 25 آگوست در چین عرضه خواهد شد. شانهای یک مدل از خودروهای انرژی جدید زیر مجموعه جتو است.جتو قصد داردبرای دو سال آینده، علاوه بر جتو شانهای L6 شانهای L7، T-L، T1 و T2 […]

به گزارش مثبت خودرو، اخیراً، برند جتو چری اعلام کرده است که شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین شانهای L6 به‌طور رسمی در تاریخ 25 آگوست در چین عرضه خواهد شد. شانهای یک مدل از خودروهای انرژی جدید زیر مجموعه جتو است.جتو قصد داردبرای دو سال آینده، علاوه بر جتو شانهای L6 شانهای L7، T-L، T1 و T2 را عرضه کند که دو سناریو استفاده از خودرو را پوشش می‌دهد: سفر خانوادگی و سفرهای خارج از جاده.
.جتور شانهای L6
T2 در آوریل امسال و T1 در نیمه دوم سال عرضه خواهد شد.طول، عرض و ارتفاع شانهای L6 به ترتیب 4630/1910/1684 میلی متر و فاصله بین دو محور 2720 میلی متر است. وزن‌های مجاز اعلام شده 1756 کیلوگرم، 1787 کیلوگرم و 1796 کیلوگرم است.
جتور شانهای L6
این خودرو از نمای جانبی با لاستیک‌های جی تی ای سایز 255/45 R20 همراه با کالیپرهای زرد فلورسنت کار می‌کند. راک روف های مشکی و دستگیره های درب سنتی در این خودرو وجود دارد.
جتور شانهای L6
در قسمت جلو، ظاهر شانهای L6 تا حد زیادی از طراحی جلوی جتور داشنگ با جلوپنجره بسته و چراغ‌های تیز پیروی می‌کند، به جز اینکه لوگو از حروف “JETOUR” به علامت برند و طراحی جلوپنجره پایین تغییر کرده است.
قسمت عقب دارای چراغ های یکپارچه و همچنین مجهز به درب صندوق برقی می باشد. علاوه بر این، از نظر ایمنی، عملکردهای کمکی پیشرفته رانندگی مانند ترمز ABS و سیستم کنترل خستگی رانندهرا دارا است.
جتور شانهای L6
بر اساس اطلاعات اعلام شده توسط MIIT چین، نیروی محرکه این خودرو یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور چهار سیلندر1.5Tلیتری و یک موتور الکتریکی تامین می شود. حداکثر قدرت موتور (154 اسب بخار) است. دومدل باتری لیتیومی سه تایی با ظرفیت‌های 10.9 کیلووات ساعت و 19.43 کیلووات ساعت در جتو  شانهای L6 موجود است که برد الکتریکی خالص مربوطه را به ترتیب 48 کیلومتر و 91 کیلومتر ارائه می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر در ساعت است.
جتور شانهای L6
نمای کابین یک فرمان دی کات مشاهده می شود، نمایشگر دیجیتال، کلاستر دیجیتال و شارژر وایرلس مجهز شده است. ابعاد آن هنوز مشخص نشده است. از دیگر امکانات این خودرو  میتوان به تهویه مطبوع شامل دکمه های فیزیکی متعدد، سانروف پانوراما، سیستم صوتی برند سونی، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین، دریچه‌های تهویه مطبوع عقب، تنظیم الکتریکی آینه‌های بیرونی (از جمله تا شدن خودکار آینه ها هنگام قفل کردن خودرو) می باشد .
جتور شانهای L6

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟