به گزارش مثبت خودرو، ماگما برای جنسیس مانند M برای بیامو و AMG برای مرسدس است و قرار است نقش بزرگی در تکامل این برند ایفا کند – بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. این خودرو رقیبی برای خودروهایی مانند تسلا مدل Y Performance، آلپاین A390 و حتی پورشه ماکان برقی است. این […]
به گزارش مثبت خودرو، ماگما برای جنسیس مانند M برای بیامو و AMG برای مرسدس است و قرار است نقش بزرگی در تکامل این برند ایفا کند – بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.
این خودرو رقیبی برای خودروهایی مانند تسلا مدل Y Performance، آلپاین A390 و حتی پورشه ماکان برقی است. این خودرو از همان سیستم دو موتوره و چهار چرخ محرک موجود در Ioniq 5 N و کیا EV6 GT بهره میبرد.
با فعال شدن حالت بوست، این خودرو ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این قدرت را با سیستم کنترل شروع حرکت (Launch Control) ترکیب کنید تا GV60 Magma در نزدیک به سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و تنها در ۱۰.۹ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن ۲۶۵ کیلومتر در ساعت است.
علاوه بر سیستم انتقال قدرت، GV60 Magma سیستم تعویض دنده مجازی را از برادران خود قرض گرفته است. این سیستم، خروجی موتورهای الکتریکی، گشتاور تحویلی و ترمز احیاکننده را تنظیم میکند، بنابراین وقتی راننده پدال پشت فرمان را فشار می دهد، احساس میکند که در حال تعویض دنده در یک خودروی بنزینی است.
هاچ بک GV60 Magma ممکن است اولین ورود جنسیس به دنیای خودروهای پرفورمنس باشد، اما آخرین نخواهد بود.
این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در نهایت یک نسخه با عملکرد بالا از هر مدل در خط تولید خود داشته باشد و اکنون میخواهد مفهوم عملکرد بالای لوکس را سنگ بنای تکامل مداوم خود در طول دهه آینده قرار دهد.
لوک دانکرولک، مدیر ارشد خلاقیت جنسیس، گفت: “ماگما جنبه جدیدی از جنسیس را آشکار میکند، جنبهای که این برند را از طریق عملکرد به سمت لوکس واقعی ارتقا میدهد. از طریق ماگما، ما آدرنالین را به DNA جنسیس تزریق میکنیم، در حالی که ظرافت و تعادلی را که لوکس را تعریف میکند، حفظ میکنیم.”




نظر شما چیست؟