به گزارش مثبت خودرو، لی شوفو، رئیس گروه هلدینگ جیلی، ضمن تأکید بر ادامه سرمایهگذاری در زمینه برقیسازی خودروها، بار دیگر بر تعهد این شرکت به خودروهای احتراق داخلی سنتی تأکید کرد و تأکید کرد که جیلی درگیر جنگ قیمت نخواهد شد، بلکه بر رقابت مبتنی بر فناوری و کیفیت تمرکز خواهد کرد. لی شوفو […]
به گزارش مثبت خودرو، لی شوفو، رئیس گروه هلدینگ جیلی، ضمن تأکید بر ادامه سرمایهگذاری در زمینه برقیسازی خودروها، بار دیگر بر تعهد این شرکت به خودروهای احتراق داخلی سنتی تأکید کرد و تأکید کرد که جیلی درگیر جنگ قیمت نخواهد شد، بلکه بر رقابت مبتنی بر فناوری و کیفیت تمرکز خواهد کرد.
لی شوفو در یک سخنرانی ویدیویی داخلی که اخیراً منتشر شده است، اظهار داشت که این شرکت «استراتژی دو مرحلهای» را حفظ خواهد کرد – پیشرفت وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند در عین حال ادامه توسعه و تولید خودروهای سنتی احتراق داخلی و هیبریدی.
از موتور های بنزینی دست نمی کشیم:
لی تأکید کرد که جیلی فناوری موتورهای احتراق داخلی را رها نخواهد کرد و بر سرمایهگذاری پایدار در تحقیق و توسعه برای حفظ رهبری در این بخش اصرار دارد. او گفت: « در حالی که برقرسانی هوشمند را تسریع میکنیم، به رهبری در زمینه قوای محرکه سنتی و هیبریدی ادامه خواهیم داد.»
خریدهای جهانی برای کسب شایستگیهای اصلی
لی با اشاره به گسترش جهانی جیلی – از جمله خرید ولوو و لوتوس و سهام در مرسدس بنز و آستون مارتین – توضیح داد «این خودروسازان جاافتاده، پایه و اساس ما هستند. یک شرکت خودروسازی بیریشه شانس کمی برای موفقیت دارد.» او ولوو را از نظر ایمنی، مرسدس را از نظر لوکس بودن، لوتوس را از نظر آیرودینامیک و آستون مارتین را از نظر مدیریت برند، به عنوان فرصتهای کلیدی یادگیری ذکر کرد.
رد جنگ قیمتها
لی مخالفت شرکت جیلی را با «رقابت قیمت» تکرار کرد و در عوض از «نبردهای فناوری، کیفیت، خدمات، برند و اخلاقی» حمایت کرد.
نظر شما چیست؟