راه اندازی کارخانه چری در اروپا با اومودا و جیکو

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
چری

به گزارش مثبت خودرو،  رئیس این دو برند برای بازار ایتالیا به رویترز گفت، خودروساز چینی چری اتو آماده است میلیاردها یورو هزینه کند تا اطمینان حاصل شود که برندهای Omoda و Jaecoo خود در عرض سه سال مورد استقبال مشتریان اروپایی قرار خواهند گرفت. چری اتو امسال Omoda و Jaecoo را با تمرکز اولیه […]

به گزارش مثبت خودرو،  رئیس این دو برند برای بازار ایتالیا به رویترز گفت، خودروساز چینی چری اتو آماده است میلیاردها یورو هزینه کند تا اطمینان حاصل شود که برندهای Omoda و Jaecoo خود در عرض سه سال مورد استقبال مشتریان اروپایی قرار خواهند گرفت.

چری اتو امسال Omoda و Jaecoo را با تمرکز اولیه بر خودروهای موتور بنزینی در اروپا راه اندازی می کند. پس از آغاز فروش در اسپانیا، ایتالیا، لهستان و بریتانیا، در ماه‌های آینده کشورهای بیشتری و همچنین مدل‌های هیبریدی و تمام الکتریکی به آن اضافه خواهند شد.

کوین چنگ، مدیرعامل Omoda و Jaecoo در ایتالیا، در مصاحبه ای گفت که این برندها در حال تماشای برندهایی مانند کیا، هیوندای نیسان و فولکس واگن  هستند. و برند امودا و جیکو با مدل های مختلف کارخانه خودرا در اروپا راه اندازی خواهد نمود.

وی گفت: هدف چری اتو آن است تا ظرف مدت سه سال بازار ویژه ای در اروپا را در دست بگبرد.

Omoda و Jaecoo که برندهای صادراتی هستند، داده های انباشته ای در مورد فروش اروپایی خود ارائه نکرده اند، اما گفته اند که فروش جهانی آنها بین ژانویه تا آگوست به 150000 دستگاه رسیده است.

 وی در پایان افزود:اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از طرح وظیفه خود بر خودروهای الکتریکی ساخت چین (EVs) تعرفه 20.7 درصدی اضافی را برای خودروهای چری پیشنهاد می کند که نسبت به رقبای دیگر چینی تعرفه کمتری است.

در ایران نیز از برندا اومودا شاهد اف ایکس ، آریزو6 جی تی و لوکانو L7 هستیم که دو محصول برند اومودا در ایران از استقبال و فروش بالایی برخوردار است و پیش از این این دو محصول در بازار های اروپایی و جنوب امریکا از استقبال ویژه ای برخوردار بوده است و فروش قابل توجه ای را چری در این کشور ها تجربه کرده است.

چری بر نامه های اروپایی خودرا نیز در آسیا زودتر محک زده است و پس از استقبال از این برند در بازار های آسیایی اکنون اروپا هدف بعدی خودروساز موفق چینی است.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟