درحالی که دریافت خدمات پس از فروش و تامین قطعات به یکی از دغدغه های دارندگان خودرو بدل شده است ، ایران خودرو با هماهنگی میان 2 بازوی خدماتی خود و ایجاد ” امداد ایران خودرو ” نه تنها این دغدغه را رفع کرده است؛بلکه سرعت ارائه سرویس های مورد نیاز مشتریان را بیش از گذشته کرده است.
به گزارش مثبت خودرو، آبی پوشان جاده مخصوص پس از واگذاری مدیریت به بخش خصوصی نه تنها در زمینه تولید محصولات جدید برنامه های جدیدی را در پیش گرفته اند ، بلکه در زمینه خدمات پس از فروش نیز با اقداماتی جدید در تلاش هستند که هم سرعت و هم کیفیت ارائه این خدمات بیشتر و بهتر از گذشته شود.
این ماموریت به امداد خودرو ایران واگذار شده است و آنها نیز در هماهنگی با امداد و ایساکو برنامه های خود برای ارائه هر چه بهتر خدمات مورد نیاز به مشتریان را آغاز کرده اند که ازجمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد :
پاسخگویی 24 ساعته
*مرکز پاسخگویی امداد ایرانخودرو با شماره ،۰۹۶۴۴۰ بزرگترین سامانه پاسخگویی خودرویی کشور است که به صورت شبانهروزی پاسخگوی مشتریان در سراسر ایران است. همچنین با استفاده از بستر تماس ایمن(ماسک شماره تماس مشتری)، شماره تماس مشتریان محفوظ میماند و امدادگر صرفا از طریق شرکت با مشتری تماس خواهد گرفت.
مرکز پاسخگویی و امداد ایران خودرو با ۲۰۰ ایستگاه کاری مجهز و ۲۴۰ اپراتور آموزشدیده، بهعنوان یکی ازپیشرفتهترین مراکز ارائه خدمات فنی و خودرویی در کشور شناخته میشود. این مرکز این با وجود مکانیزم پاسخگویی ماشین محور)ربات هوشمند IKA، سامانه پاسخگویی تعاملی و پاسخگویی از طریق IVR است.
این مرکز با ظرفیت پاسخگویی به بیش از ۵۷۰ تماس همزمان ورودی و خروجی، به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فعال است.
خدماتارائهشده
پاسخگوییبهتماسهای CRM ایرانخودر
ثبتدرخواستوپیگیریدرخواستهایمشتریاندرحوزههایفروش،خدماتپسازفروشوطرحهایویژه
ارائهاطلاعات دقیقدربارهمحصولات،طرحهایفروشفصلیوخدمات گارانتی
ارایهخدمات۲۴ ساعته ونظارتلحظهایبرکیفیتتماسهاوخدماتارائهشده
اعزامامدادگرانفنیبرایعیبیابیورفعایرادوراهاندازیخودرودرمحل
اعزامناوگانحملبرایحملخودروهایسواری ارائهخدماتتخصصیمانندبازدیدهایفنیپیشازسفروسرویسدورهایخودرودرمحل)تعویضروغن،فیلترهاو…(
اطلاع رسانیوپیگیریفراخوانهایفنیمرتبطباخودروهایایرانخودرو
ارزیابیرضایتمشتریانازخدماتارائهشدهوبهبودمستمرفرایندهابراساسبازخوردها
احساس امنیت مشتریان
این موارد باعث شده است که گذشته از افزایش دقت ، سرعت ، کیفیت وبهبود خدمات پس از فروش ، خیال مشتریان نیز آسوده شده و از نظر روانی نیز احساس امنیت کنند. به بیان دیگر افرادی که به هر دلیلی به خدمات امداد خودرو ایران نیاز پیدا کنند ، می دانند که در هر کجا و در هر زمان که باشد تنها نیستند.
به وجود آوردن چنین امکانی و احساسی برای مشتریان نشان می دهد که ایران خودرو با رویکرد جدیدی که در این شرکت شکل گرفته است ، فضای تازه ای برای مشتریان خود ترسیم کرده است. این مساله از یک سو باعث افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان می شود و از سوی دیگر با توجه به جایگاه و نقش ایران خودرو موتور محرک سایر خودروسازان نیز خواهد شد.

نظر شما چیست؟