به گزارش مثبت خودرو، همانطور که میدانید شرکت مدیران خودرو هر ساله مشتریان خود را به سفر چین ببرد. سفر به چین یکی از شاخصترین برنامههای مدیران خودرو است که برای مشتریان خود در نظر میگیرد و افراد حاضر در این سفر این شانس را دارند تا علاوه بر آشنایی با کشور چین، با صنعت […]
به گزارش مثبت خودرو، همانطور که میدانید شرکت مدیران خودرو هر ساله مشتریان خود را به سفر چین ببرد.
سفر به چین یکی از شاخصترین برنامههای مدیران خودرو است که برای مشتریان خود در نظر میگیرد و افراد حاضر در این سفر این شانس را دارند تا علاوه بر آشنایی با کشور چین، با صنعت خودروسازی این کشور، همچنین بازدید از کارخانه شرکت، محصولات آینده و فعالیتهای شرکت به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز آشنا شوند.
بازدید از چین و شانگهای برای مشتریان مدیران خودرو
سفر مشتریان به چین از تاریخ 23 مهرماه آغاز و تا 5 آبان به مدت 11 روز و به مقصد شهرهای شانگهای و ووهو در چین صورت میگیرد. در این سفر بیش از 70 نفر از مشتریان تمامی محصولات حضور دارند. هر سال تعدادی از مشتریان خوش شانس این فرصت را پیدا میکنند تا با سفر چین با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا شوند. شانگهای یکی از بزرگترین شهرهای اقتصادی در دنیا است که دارای جاذبههای گردشگری بسیار زیادی بوده و سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر به چین سفر میکنند.
نزدیک به 800 هزار نفر عضو خانواده بزرگ مشتریان هستند، به همین دلیل مدیران خودرو همواره با برگزاری ایونتها و رویدادهای مختلف، بستری ایجاد کرده تا پیوند مستحکمی میان شرکت و مشتریان برقرار شود. تنها در سال جاری بیش از 200 ایونت مختلف همچون رویدادهای خیریه، ورزشی و خدمات پس از فروش توسط مدیران خودرو برگزار شده و مشتریان شرکت حضور پر شوری در این رویدادها داشتند.
سطح جدیدی از مشتری مداری در میان شرکتهای خودرویی
این شرکت همواره بالاترین شاخصهای مشتریمداری را در میان شرکتهای خودروسازی داخل ایران ارائه داده و با برگزاری ایونتهای مختلف ارتباط مداومی با مشتریانش دارد. مدیران خودرو بر این باور است که مشتریان همواره باید از جدیدترین خدمات و محصولات آینده شرکت آشنا شوند و بتوانند ارتباط چهره به چهره با مدیران شرکت داشته باشند. همین رویه تاثیر بسزایی در وفاداری مشتریان به محصولات مدیران خودرو داشته و در نتیجه شاهد آن هستیم که مشتریان این شرکت هرساله رشد قابل توجهی دارد.
مدیران خودرو همواره به دنبال آن بوده تا شرایط خدمت رسانی به مشتریان را در تمامی شاخصها از جمله تولید محصولات جدید و با کیفیت بهتر از رقبا، افزایش طول عمر و دوام محصول، خدمات پس از فروش بهتر و افزایش ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق برگزاری ایونتهای مختلف افزایش دهد.
مشتریان محترم از راههای ارتباطی مختلف مانند سایت شرکت به آدرس www.mvmco.ir و همچنین آدرس اینستاگرام صفحه رسمی امویم به آدرس امام به آدرس @officia.mvm و همچنین صفحه رسمی باشگاه مشتریان ام وی ام به آدرس @wmwl.official را دنبال نمایید.
نظر شما چیست؟