قیمت KMC T9 در بازار آزاد چقدر است؟

۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
KMC T9

به گزارش مثبت خودرو، هنوز زمان زیادی از تحویل دادن KMC T9 به مشتریان نگذشته است که شاهد قیمت گذاری دلالان برای این خودرو در بازار آزاد هستیم.این خودرو که در کارخانه به مبلغ 19.794.000.000 ریال قیمت گزاری شده بود، بعد از تحویل آن به مشتریان ،دلالان در آگهی های مجازی تصمیم به فروش این […]

به گزارش مثبت خودرو، هنوز زمان زیادی از تحویل دادن KMC T9 به مشتریان نگذشته است که شاهد قیمت گذاری دلالان برای این خودرو در بازار آزاد هستیم.این خودرو که در کارخانه به مبلغ 19.794.000.000 ریال قیمت گزاری شده بود، بعد از تحویل آن به مشتریان ،دلالان در آگهی های مجازی تصمیم به فروش این خودرو با سود های بالا گرفتند.

در بازار آزاد و آگهی های مجازی شاهد قیمت گذاری برای این خودرو از 25.990.000.000 ریال تا 33.500.000.000 ریال هستیم . این نوسان قیمت به دلیل تقاضای بالا برای خرید KMC T9 توسط متقاضیان این خودرو می باشد.البته می توان پیش بینی کرد که در روز ها یا ماه های آینده شاهد ریزش قیمتی KMC T9 برای متعادل شدن قیمت این خودرو در بازار آزاد باشیم.

مشخصات فنی :

KMC T9 نسبت به مدل قبلی خود یعنی T8 تفاوت های قابل توجهی در بخش فنی و امکانات داشته که در ادامه به آن ها می پردازیم:KMC T9 مجهز به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان تولید 221 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور می باشد . که این قدرت توسط یک گیربکس 8 سرعته اوتوماتیک به چهار چرخ این خودرو منتقل می شود.امکانات رفاهی:پیکاپ T9 دارای امکانات رفاهی پیشرفته تری نسبت به مدل قبلی خود می باشد .

امکانات این خودرو شامل:سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی ، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش ، رادار نقطه کور ، سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی ، تهویه اتوماتیک ، کروز کنترل ، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری ، هفت کیسه هوا و … می باشد.

توقع می رود پیکاپ KMC T9  کرمان موتور همچون برادر کوچکتر خود kmc T8 بتواند بازار خودروهای پیکاپ را دچار تحول نماید و تولید این پیکاپ نیز در کرمان موتور با رکورد روبرو شود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟