بازدید از شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و ایستگاههای تعمیراتی و ایستگاه های شارژ سریع انحصاری خودروهای فونیکسNEV از سوی وزارت صمت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
به گزارش مثبت خودرو، در بازدید مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو به ویژه خودروهای برند فونیکس NEV، میزان آمادگی این شرکت در ارائه خدمات خودروهای انرژی نوین مورد بررسی قرار گرفت.
طی گزارش ارائه شده مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، برنامه های توسعه خدمات به مشتریان خودروهای برقی و هیبریدی برند فوینکس NEVو برنامه های آتی این شرکت مطرح شد.
شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به عنوان بازوی تامین خدمات به مصرفکنندگان خودروهای این شرکت در چهار برند مختلف، همگام با تحولات بازار خودرو کشورمان و راه اندازی برند فونیکس NEV، سلسله اقدامات خود به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خودروهای انرژی نو را آغاز کرد.
این شرکت از سال گذشته تاکنون، با برگزاری دورههای آموزشی، تامین قطعات یدکی، ارائه سرویسهای تخصصی، سریع و مطلوب، احداث ایستگاههای شارژ سریع، بهروزرسانی استانداردهای ارائه خدمات و … تلاش بر پیشتازی در بازار خودروهای برقی و پلاگین هیبرید کرده و به طور مستمر در حال زمینه سازی برای توسعه و رونق خودروهای نسل جدید است.
در همین راستا، روز سه شنبه (8 آبان 1403) گروهی از مدیران ارشد وزارت صمت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشورمان از جمله آقای دکتر حمید محلهای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت، آقای حمید زحمتکش رئیس اداره خدمات پس از فروش وزارت صمت، آقای دکتر پدرام فخیمی مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آقای دکتر حصارکی رئیس مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و دیدار با مدیران این مجموعه، گزارشی از خدمات و اقدامات این شرکت در زمینه توسعه خدمات پس از فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید دریافت کردند.
برند فونیکس NEV؛ پیشتاز بازار خودروهای انرژی نو
احمد معروفخانیها، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این جلسه با اشاره به هدف این شرکت برای پیشتازی بازار خودروهای انرژی نو، به محصولات متنوع و متعدد این شرکت در برندهای امویام، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم اشاره کرد و به گفته ایشان فونیکس NEV به عنوان برند خودروهای انرژی نو، خودروهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را به بازار عرضه کرده و به زودی افایکس برقی و آریزو 8 پلاگین هیبرید را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد و تاکنون بیشترین فروش خودروهای انرژی نو را تجربه کرده است.
معروفخانیها با بیان اینکه مدیران خودرو به عنوان اولین شرکتی که در واردات قطعات خودروهای برقی و هیبریدی موفق عمل کرده است، افزود: ما دورنمای آینده را برای خودروهای انرژی نو دیدهایم و گارانتی بلند مدتی را برای خودروهای عرضه شده در ذیل برند فونیکس NEV ارائه مینماییم. مدیران خودرو برنامههای متعددی برای خودروهای برقی و هیبرید دارد و به تازگی سفری 1000 کیلومتری توسط اصحاب رسانه برگزار کرده است. در این سفر به خوبی کیفیت و کارایی خودروهای انرژی نو تست و بررسی شد. ما قصد داریم با همکاری دولت، زمینه را برای عرضه خودروهای برقی فراهم سازیم و با ایجاد ایستگاههای شارژ عادی و شارژ سریع در شهرهای متعددی، مصرف کنندگان از مزیت این خودروها برخوردار شوند.
آقای مرتضی نوراللهی مدیر فنی مهندسی شرکت خدمات پس از فروش، با ارائه گزارشی از ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خودروهای انرژی نو برند فونیکس NEV، به برنامه های این شرکت در زمینه راهاندازی ایستگاههای شارژ انحصاری برای مشتریان مدیران خودرو پرداخت و از برگزاری سلسله دورههای آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش متخصصان بخش خدمات و همچنین بهروزرسانی تعمیرگاههای این شرکت در سراسر کشور اشاره کرد.
بازدید از تعمیرگاه مرکزی پیشرفته و ایستگاههای تعمیراتی و ایستگاه های شارژ سریع خودروهای برقی
در این بازدید ضمن تحسین عملکرد مدیران خودرو به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات مطلوب خودروهای برقی به مصرف کنندگان خودروهای برقی و هیبرید، به بازدید از بخشهای مختلف این تعمیرگاه پرداخت. همچنین در این بازدید از ایستگاه شارژ خودروهای برقی دیدن شد که شامل برقی DC و AC مختص خودروهای انرژی نو است و در حین مراجعه مصرفکنندگان به تعمیرگاه مرکزی فونیکس NEV، امکان شارژ سریع و برخورداری از منبع تغذیه الکتریکی را فراهم میسازد. لازم به ذکر است ایستگاه های شارژ سریع مجهز به آدابتورهایی با قابلیت شارژ 80 درصد باطری در عرض 40 دقیقه را دارند.
در ادامه، امکان رانندگی با خودرو افایکس برقی به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی بازار فراهم شد و مهمانان حاضر از وزارت صمت، تجربه رانندگی با این خودرو را پشت سر گذاشتند و به تحسین عملکرد این خودرو پرداختند.
بازدید از تعمیرگاه مرکزی فونیکس، مشاهده زیرساخت های فراهم شده از سوی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مختص خودروهای انرژی نو که شامل دستگاهها و ادوات مخصوص به خودروهای برقی و پلاگین هیبرید میشود نیز بخش دیگری از این رویداد بود.
در بازدید از این تعمیرگاه، بازدیدکنندگان سوالاتی در خصوص مباحث ایمنی این خودرو مطرح کردند. در راستای پاسخگویی به سوالات حوزه ایمنی، متخصصان و کارشناسان آموزش دیده مدیران خودرو به وسیله دستگاههای متعدد از جمله جک برقی مخصوص خودروهای برقی،دستگاه های عیب یاب و همچنین تجهیزات و ابزار آلات مخصوص کار با این خودروها توضیحات مربوط به حوزه ایمنی موتور و باتری خودروهای پلاگین هیبرید را به بازدیدکنندگان ارائه کردند. همچنین به گواه گزارشهای موجود، تاکنون هیچ مشکلی از بابت باتری خودروهای انرژی نو برند فونیکس NEV به وجود نیامده و تمام باتریها در نهایت ایمنی و سلامتی کار کردهاند.
شرکت خدمات پس از فروش مدیران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کننده خدمات در کشورمان، نه تنها زیرساختها و قطعات یدکی موردنیاز مصرف کنندگان را همزمان با عرضه خودروهای انرژی نو آماده کرده، بلکه در راستای توسعه ایستگاههای شارژ و دانش افزایی متخصصان خود نیز برنامههای متنوع و متعددی را در نظر دارد که تسهیل گر استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان در ایران خواهد شد.
نظر شما چیست؟