مرسدس بنز مایباخ SL 680 رونمایی شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مرسدس بنز SL 680

مرسدس بنز مایباخ SL 680 خودروی بی نقص و زیبای جدید شرکت مرسدس بنز این بار آمده تا تمامی ماشین باز ها را عاشق خود کند.

به گزارش مثبت خودرو، مرسدس بنز مایباخ SL 680 خودروی بی نقص و زیبای جدید شرکت مرسدس بنز این بار آمده تا تمامی ماشین باز ها را عاشق خود کند.مرسدس مایباخ SL 680 که به تازگی رونمایی شده خودرویی همه چی تمام و بی نقص که به جرات می توان گفت که این ماشین می تواند مثال الهه زیبایی را از آن خود کند.

از طراحی این خودرو می توان به خوش ساخت بودن آن اشاره کرد.جلوپنجره ای کشیده و چراغ های مثلثی شکل که لوگوی نوشتاری مایباخ در بین این دو چراغ قرار گرفته و در قسمت بالایی هم لوگوی معروف مرسدس بنز در موازات مایباخ قرارگرفته است.

مرسدس بنز SL 680

طراحی مرسدس بنز مایباخ در کل از نظر رنگ آمیزی دو رنگ بوده بنابراین SL 680 هم در بخش ( سقف و کاپوت ) و ( بدنه ی جانبی) متفاوت بوده و زیبایی خاصی به این محصول داده است. البته تفاوتی که این مایباخ SL 680 با سایر محصولات مایباخ از نظر رنگ دارد به این گونه است که در SL 680 لوگوی مثلثی شکل معروف مایباخ به صورت جذابی بر روی کاپوت و همچنین سپر جلو هک شده است.

رینگ های 21 اینچی با طراحی مونوبلوک یا چند پره ای که در حال حرکت این نوع رینگ از نمای بغل بسیار به زیبایی این خودرو اضافه می کند.

مرسدس بنز SL 680

در نمای پشتی SL 680 ، دو خروجی اگزوز مجزا در زیر چراغ ها، چراغ های عقب کشیده و زیبا ،که بین این دو همانند جلوپنجره، لوگوی مرسدس بنز قرار گرفته است.در نمای کابین این شاهکار تنها چیزی که مشاهده می شود زیبایی ، طراحی لوکس و متریال به کار رفته بسیار با کیفیت است.

مرسدس بنز مایباخ SL 680

متریال به کار رفته در کابین بنز SL 680 در بخش صندلی ها ، روپوش در ها، کنسول مرکزی و قسمتی از غربیلک فرمان از چرم ناپای سفید کریستالی هستند.

مرسدس بنز SL 680

مشخصات فنی مرسدس بنز SL 680:

در زیر کاپوت این الهه زیبایی  یک قلب تپنده 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربو وجود دارد که این موتور توان تولید 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور را دارد که وظیفه انتقال این قدرت به دست آمده توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها می باشد.این پیشرانه قادر است تا شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو را تا زیر 4 ثانیه کاهش دهد و تا حداکثر 257 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد.قیمت این ماشین از طرف سازنده اعلام نشده و این شاهکار در نیمه دوم سال آینده میلادی به دست خریداران خواهد رسید.

5 از 5 رای

نظر شما چیست؟