وانت میتسوبیشی L200 در سال 2026 بازمی‌گردد

۲۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۰
میتسوبیشی

به گزارش مثبت خودرو، مراقب تویوتا و فورد باشید، بازار وانت رقیب جدیدی دارد.میتسوبیشی به عنوان بخشی از بازگشت قریب‌الوقوع خود به بازار خودروهای جدید، اعلام کرده است که وانت L200 را در قالب «سری ۷» بازخواهد گرداند. پیکاپ L200 در کشورهای دیگر با نام «تریتون» به فروش رسیده است. قیمت‌گذاری هنوز اعلام نشده است، […]

به گزارش مثبت خودرو، مراقب تویوتا و فورد باشید، بازار وانت رقیب جدیدی دارد.میتسوبیشی به عنوان بخشی از بازگشت قریب‌الوقوع خود به بازار خودروهای جدید، اعلام کرده است که وانت L200 را در قالب «سری ۷» بازخواهد گرداند.

پیکاپ L200 در کشورهای دیگر با نام «تریتون» به فروش رسیده است. قیمت‌گذاری هنوز اعلام نشده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که L200 در تابستان ۲۰۲۶ به بازار برسد.

میتسوبیشی می‌گوید L200 سری 7 «نمای بیرونی خشن و فوق مدرنی دارد که با کابینی که پیشرفت‌های چشمگیری در طراحی، فناوری و کیفیت مواد ارائه می‌دهد، مطابقت دارد»

میتسوبیشی

قدرت سری ۷ از یک موتور دیزلی چهار سیلندر ۲.۴ لیتری توئین توربو تامین می‌شود. این موتور، نسخه‌ای بازطراحی‌شده از موتوری است که در نسل قبلی موجود بود و قدرت و گشتاور بیشتری را ارائه می‌دهد. تریتون در بازارهای دیگر تا ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد که به طور قابل توجهی بیشتر از ۱۶۲ اسب بخار قدرت موتور دیزلی ۱.۹ لیتری ایسوزو D-Max است. با این موتور ۲.۴ لیتری، L200 مخصوص بریتانیا باید محدودیت یدک‌کشی ۳۵۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بار تا ۱۳۳۵ کیلوگرم داشته باشد.

همچنین یک سیستم چهار چرخ محرک جدید وجود دارد که می‌تواند بین دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک تغییر کند. به علاوه، L200 دارای قفل دیفرانسیل مرکزی با دنده پایین و هفت حالت رانندگی است: معمولی، اقتصادی، شن، برف، گل، ماسه و سنگ.

پیکاپ L200 جدید در سبک بدنه دو کابین خود، ۹۵ میلی‌متر طویل‌تر و ۱۵ میلی‌متر بلندتر از L200 قبلی است، اگرچه عرض آن همان ۱۸۱۵ میلی‌متر باقی مانده است.

انتظار داریم این پیکاپ جدید، همچنان باید با تویوتا هایلوکس که اخیراً فیس‌لیفت شده است، فورد رنجر، KGM موسو و ایسوزو D-Max رقابت کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟