به گزارش مثبت خودرو، چری رسماً خودروی اکسید یائوگوانگ C-DM خود را در بازار چین عرضه کرد. تغییرات اصلی در پیشرانه اعمال شده است که برد جامع ۱۴۰۰ کیلومتری را ارائه میدهد، در حالی که این خودروی جدید طراحی بیرونی مدل قبلی را ادامه میدهد. با توجه به نام آن، انتظار میرود نسخه جهانی به […]
به گزارش مثبت خودرو، چری رسماً خودروی اکسید یائوگوانگ C-DM خود را در بازار چین عرضه کرد.
تغییرات اصلی در پیشرانه اعمال شده است که برد جامع ۱۴۰۰ کیلومتری را ارائه میدهد، در حالی که این خودروی جدید طراحی بیرونی مدل قبلی را ادامه میدهد. با توجه به نام آن، انتظار میرود نسخه جهانی به بازارهای خارج از کشور صادر شود.
۱۲۰ دوربرد تک دیفرانسیل: ۱۳۹,۹۰۰ یوان (۱۹,۶۰۰ دلار آمریکا)
۲۱۰ فوق دوربرد تک دیفرانسیل: ۱۶۹,۹۰۰ یوان (۲۳,۸۰۰ دلار آمریکا)
۲۰۰ فوق دوربرد دو دیفرانسیل: ۱۸۹,۹۰۰ یوان (۲۶,۶۰۰ دلار آمریکا)
ابعاد بدنه نیز بدون تغییر باقی مانده است: ۴۷۸۱/۱۹۲۰/۱۶۷۱ میلیمتر و فاصله بین دو محور آن ۲۸۱۵ میلیمتر است. وزن خالص خودرو از ۱۹۱۳ کیلوگرم تا ۲۱۷۱ کیلوگرم متغیر است.
مشخصات فنی:
یک موتور ۱.۵ لیتری TGDI به عنوان ژنراتور باتری ها و دو یا سه موتور الکتریکی (بسته به تیپ) به عنوان موتور های اصلی زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته اند. سیستم انتقال قدرت آن به عهده یک گیربکس سه سرعته DHT است و برد کلی آن ۱۴۰۰ کیلومتر می رسد.
جزئیات:
نسخه دوربرد تک دیفرانسیل:
این نسخه از یک موتور الکتریکی در قسمت جلو با قدرت 150 کیلووات (201 اسب بخار)/310 نیوتن متر گشتاور، متصل به یک باتری DHT با ظرفیت 19.53 کیلووات ساعت که توسط چری توسعه داده شده است بهره می برد .
نسخه فوق دوربرد تک دیفرانسیل :
دو موتور الکتریکی در قسمت جلو با قدرت 165 کیلووات (221 اسب بخار)/390 نیوتن متر قرار گرفته اند که متصل به یک گیربکس 3 سرعته DHT و یک پک باتری CATL M3P LFP با ظرفیت 34.46 کیلووات ساعت هستند.

نسخه فوق دوربرد دو دیفرانسیل:
دو موتور الکتریکی در قسمت جلو با قدرت 165 کیلووات و 390 نیوتن متر گشتاور و یک موتور الکتریکی در قسمت عقب با قدرت 175 کیلووات (235 اسب بخار)/310 نیوتن متر قرار گرفته اند که متصل به یک باتری DHT با ظرفیت 34.46 کیلووات ساعت CATL M3P LFP هستند.
لازم به ذکر است که تمامی مدل ها از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری TGDI برای شارژ باتری ها بهره می برند.





نظر شما چیست؟