چری تیگو 7 اسپرت جدید یا لندرور

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

به گزارش مثبت خودرو، چری تیگو 7 اسپرت جدید ترین محصول شرکت چری در راه بازار کشور که شباهت های نزدیکی به لندرور دارد. به گفته رسانه های چینی قرار است در ماه سپتامبر عرضه می شود و قبلاً در نمایندگی ها دیده شده است.جایی که چری تیگو 7 اسپرت بیشتر به لندرور شباهت دارد […]

به گزارش مثبت خودرو، چری تیگو 7 اسپرت جدید ترین محصول شرکت چری در راه بازار کشور که شباهت های نزدیکی به لندرور دارد. به گفته رسانه های چینی قرار است در ماه سپتامبر عرضه می شود و قبلاً در نمایندگی ها دیده شده است.جایی که چری تیگو 7 اسپرت بیشتر به لندرور شباهت دارد در قسمت جلو پنجره است.

جلوپنجره مشبک تقریباً در خودروهای بریتانیایی دیده می شد ، که با طراحی ورودی هوا و سپر باریک و صفحه لغزنده بیشتر می شود. چراغ‌های روز چری تیگو 7 جدید هم نیز مشابه رنجروور ایووک هستنداگرچه چری تیگو 7 نامیده می شود، اما نسخه اسپورت آن ارتباط نزدیکی با خودروهای دیگر با نام تیگو 7 ندارد، اما بسیار بیشتر شبیه چری تانسو 06 است که در خارج از کشور با نام Jaecoo j7 شناخته می شود.

تیگو 7 اسپرت

از آخرین اطلاعات لیست وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ، می‌توان دریافت که چری تانسو 06 طراحی جلویی مشابهی را به عنوان آپشن تیگو 7 جدید ارائه می‌کند.در ادامه، دو خودرو با دستگیره‌های درهای مخفی و قفسه‌های سقفی بسیار شبیه به هم هستند. تیگو 7 اسپرت بیشتر برای کاربران شهری طراحی شده است در حالی که تانسو 06 بیشتر تصویری در فضای باز و بیرون شهری دارد. با وجود اینکه طراحان تیگو 7 اسپرت این خودرو را درون شهری طراحی کردند ، یک محفظه ذخیره سازی بین ستون های عقب در سمت چپ خودرو نصب شده است.

تیگو 7 اسپرت

در داخل، این دو خودرو تقریباً یکسان هستند. چری تیگو 7جدید دارای صفحه ابزار شناور و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ به همراه یک انتخابگر درایو بزرگ و تهویه مطبوع معمولی است.جزئیات پیشرانه چری تیگو 7 اسپرت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این خودرو از مشخصات فنی مشابه تانسو 06 استفاده کند. این بدان معناست که این خودرو دارای یک موتور توربوشارژ 1.6 با حداکثر قدرت 145 کیلووات و گشتاور تا 290 نیوتون متر خواهد بود. نیوتن متر این موتور با گیربکس هفت سرعته مرطوب دوکلاچه هماهنگ شده است. انتظار می رود قیمت ها حدود 100000 یوان (14000 دلار آمریکا) باشد.

تیگو 7 اسپرت

از انجایی که مدیران خودرو شریک تجاری چری است باید منتظر ماند ودید آیا این محصول به سبد محصولات فونیکس اضافه خواهد شد یا مدیران خودرو تصمیم دیگری دارد

5 از 4 رای

نظر شما چیست؟