شرایط فروش فونیکس و MVM اعلام شد+خرداد1403

۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
فونیکس - تیگو ۸ پرومکس IE

شرکت مدیران خودرو خبر از شرایط فروش سه محصول ام و ام و فونیکس دادو فروش محصولات این دو برند از طریق نمایندگی های رسمی آن ها انجام می شود.

به گزارش مثبت خودرو، شرکت مدیران خودرو خبر از شرایط فروش سه محصول ام و ام و فونیکس دادو فروش محصولات این دو برند از طریق نمایندگی های رسمی آن ها انجام می شود.

 از برند ام وی ام بعنوان یکی از برند های پر فروش خودویی کشور دو خودروی X33 کراس اتوماتیک و آریزو اسپرت 5 به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد و از برند پر طرفدار فونیکس نیز یک محصول تیگو 8 پرومکس IE به صورت نقد و اقساط عرضه خواهد شد.

زمان باز شدن ثبت نام ام وی ام امروز ششم خرداد ماه ساعت 15 می باشد و شرایط فروش فونیکس از امروز ششم خرداد ماه ساعت 16 فعال می شود.

اقیمت فعلی  این شرایط فروش علی الحساب می باشد و مشتریان می بایست در هنگام تحویل خودرو ما به التفاوت قیمت جدید را پرداخت نمایند

نام خودرو قیمت علی الحساب
X33 کراس اتوماتیک ۹۰۶,۲۰۰,۰۰۰
آریزو ۵ اسپرت ۱,۰۹۱,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرومکس IE ۲,۶۰۹,۲۳۲,۱۰۰

مشخصات فنی X33 کراس اتوماتیک :

کراس اتوماتیک X33 به یک پیشرانه 1 لیتری توربو شارژ سه سیلندر مجهز است و دارای فناوری AVL اتریش است، این موتور می تواند 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتون متر گشتاور را تولید کند و دارای یک جعبه دنده ی CVT با 9 دنده ی مصنوعی می باشد.

مشخصات فنی آریزو 5 اسپرت:

مجهز به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ که می تواند 147 اسب بخار قدرت 210 نیوتون متر گشتاور را تولید کند ،این خودرو دارای یک جعبه دنده با 9 دنده مصنوعی می باشدمشخصات فنی تیگو 8 پرومکسIE : این خودرو دارای یک موتور 2 لیتری توربو شارژ با یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه که می تواند 254 اسب بخار قدرت وحدود 390 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرومکسIE :

این خودرو دارای یک موتور 2 لیتری توربو شارژ با یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه که می تواند 254 اسب بخار قدرت وحدود 390 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟