بررسی هوندا CR-V هیبرید + تصاویر

هوندا CR-V+ تصویر روبرو

مشخصات فنی هوندا CR-V هیبرید + تصاویر

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2 لیتری
تنفس موتور طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 184 اسب بخار
حداکثر گشتاور 335 نیوتن متر
جعبه دنده E-CVT
شتاب ۰ - ۱۰۰ 9.4 ثانیه
مصرف سوخت داخل شهر 6.6 در ۱۰۰ کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی در ۱۰۰ کیلومتر
کلاس اتاق کراس اوور
ابعاد بدنه 4706*1866*1942 میلی متر
فاصله محور ها 2700 میلی متر
اندازه تایر ۲۳۵/۶۰R18
حجم صندوق لیتر
حجم باک 57 لیتر
وزن خودرو 1821 کیلوگرم
آلایندگی

به گزارش مثبت خودرو، هوندا CR-V توسط شرکت آذریوردسال وارد بازار ایران شده است شرکتی که در دور جدید واردات وظیفه واردات و خدمات پس از فروش هوندا در ایران را برعهده دارد و اکنون سبد کالای خودروهای هوندا در ایران یکی از متنوع ترین سبد خودروهای وارداتی تا کنون است .

خط تولید هوندا CR-V مدل ۲۰۲۴ گسترش پیدا کرد و مدل ۲۰۲۴ با تریم Sport-L عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو از مدل ۲۰۲۳ حدود ۱,۰۹۰ دلار گران‌تر است و تحویل خودروها از تاریخ ۱۴ ژوئیه آغاز می‌شود.

هوندا CR-V  تا می ۲۰۲۳ تعداد ۱۳۲,۵۳۸ دستگاه از این کراس اور ژاپنی فروخته شده که حاکی از رشد فروش ۴۱.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ است.

حالا میخواهیم شمارا با وارداتی آذریوردسال آشنا کنیم

کابین خودرو

این خودرو دارای یک فضای داخلی اسپرت، مدرن و جادار است که از رویکرد جدید هوندا برای بهبود طراحی با مهارت‌های برتر، مواد متمایز و لمس‌های مجلل پشتیبانی می‌کند. کابین کاملاً جدید نیز ساکت‌تر و جادارتر است و به فناوری‌های بیشتری از جمله  سنجش های دیجیتال استاندارد و صفحه نمایش لمسی بزرگ‌تر مجهز شده است.

هوندا CR-V  طرح کنسول قدیمی به اهرم تعویض دنده دارد. استارت دکمه‌ای و ترمز دستی برقی (غیر اهرمی) در خودو نصب شده است.

هوندا CR-V+تصاویر

طراحی

نمای جانبی CR-V جدید باوجود شیب در شیشه‌ی عقب، حالت مکعبی و کلاسیک بدنه را حفظ کرده است.  خطوط روی بدنه، شامل پیوند بین چراغ‌های جلو و عقب، حاشیه‌ی گلگیرها و رکاب است؛ اما چندان پیچیده نیست.  این خودرو برای غالب کشورهای دنیا با رینگ آلومینیوم ۱۸ اینچ سیاه و آینه بغل‌های مشکی ارایه می‌شود.

در نمای پشت CR-V، چراغ‌های کشیده به سمت سقف وجود دارد که سبک طراحی ولوو را تداعی می‌کند. روی درب عقب، حجم‌دهی ساده و حساب‌شده دیده می‌شود. مشابه نمای جانبی، و سپر هم‌رنگ بدنه، برای نمونه‌های آپشنال (سفارشی) وجود دارد. جایگاه ویژه برای خروجی اگزوز، از نکات مثبت در طراحی CR-V است.

هوندا CR-V+تصویر کناری

مشخصات

این خودرو، یک خودروی هیبریدی کامل خودشارژر، نیروی الکتریکی نرم و بی‌صدا را بدون نیاز به اتصال به برق ارائه می‌کند. شارژ مجدد توسط موتور انجام می‌شود که یک ژنراتور الکتریکی را به حرکت در می‌آورد، که همچنین دارای ترمز احیاکننده برای کمک به شارژ مجدد باتری بزرگ و برد الکتریکی آن را افزایش دهد. با یک بار شارژ کامل با باک پر سوخت، باتری می تواند تقریباً 1160 کیلومتر بدون توقف حرکت کند.

شاسی جدید CR-V Hybrid برای ارائه فرمان پذیری چابک تر و مطمئن تر، ظرافت بیشتر و تطبیق پذیری کلی برتر توسعه یافته است. افزایش عرض مسیر جلو و عقب، همراه با سیستم تعلیق جلوی مک فرسون و سیستم تعلیق چند پیوندی مستقل در عقب با دمپرهای مخصوص تنظیم شده با اصطکاک کم، و همچنین میله‌های تثبیت کننده لوله‌ای جلو و عقب، همگی هندلینگ در پیچ و پایداری در پیچ‌ها را افزایش می‌دهند.

پیشرانه هوندا CR-V   دو لیتری تنفس طبیعی است که148 اسب بخار قئرت  ۱۸۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با اینکه در بسیاری از موارد نیروی محرکه به صورت ترکیبی به چرخ ها منتقل می شود اما بخش اعظمی از توان تولیدی، توسط پیشرانه الکتریکی این خودرو به چرخ ها منتقل می شود. پیشرانه الکتریکی HONDA CR-V می تواند نهایت قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۳۵ نیوتن متر را تولید کند و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ ها منتقل کند.

هوندا CR-V+آذریوردسال

امکانات هوندا CR-V :

از امکانات این خودروی وارداتی آذریورد سال بادی یه صندلی های برقی جلو – گرمکن صندلی های جلو و عقب – سردکن صندلی های جلو – گرمکن فرمان – حافظه صندلی راننده – نور پردازی کابین – نمایشگر لمسی – اندروید اتو – اپل کارپلی – سقف پانورامای برقی – درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا – رینگ آلومینیومی – پدل شیفتر تنظیم بازیافت انرژی – فرمان کمکی برقی – هدآپ دیسپلی – رادار تابلوخوان – کروز کنترل تطبیقی – رانندگی خودکار بین خطوط – تهویه اتوماتیک دو کاناله – پاکسازی هوای کابین – شارژر بیسیم تلفن همراه – ترمز پارک برقی – اتوهلد – سنسور نور – نور بالای اتوماتیک – فناوری LED چراغ ها – تریم داخلی چرم – دوربین ۳۶۰ درجه – دوربین دید عقاب زیر آینه شاگرد اشاره نمود.

امکانات ایمنی هوندا CR-V:

۱۱ کیسه هوا ۱۵ نقطه ای – سامانه کنترل پایداری الکتریکی – سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی – رادار نقطه کور – رادار خط خوان – اخطار برخورد از جلو – ترمز اضطراری اتوماتیک

5 از 3 رای

نظر شما چیست؟