نیسان کیکس با نامی خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد1403

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
نیسان کیکس

به گزارش مثبت خودرو، شرکت نامی خودرو در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد با محصولات جدید وارداتی خود حضور پیدا کرد.نیسان کیکس از محصولات جدید نامی خودرو است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت. نامی خودرو پس از نمایشگاه خودروی تهران در نمایشگاه خودروی مشهد حضور پیدا کرد که با توجه […]

به گزارش مثبت خودرو، شرکت نامی خودرو در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد با محصولات جدید وارداتی خود حضور پیدا کرد.نیسان کیکس از محصولات جدید نامی خودرو است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت.

نامی خودرو پس از نمایشگاه خودروی تهران در نمایشگاه خودروی مشهد حضور پیدا کرد که با توجه به غرفه خاص و تبلیغات محیطی فراوان در سطح شهر مشهد حضوری پر شوه در این شهر داشت.

مشخصات فنی:

کراس اوور نیسان کیکس از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که می تواند حداکثر 122 اسب بخار قدرت و 143 نیوتون متر گشتاور را تولید بکند. وظیفه انتقال قدرت این نیرو به عهده یک گیربکس 6 سرعته XTRONIC CVT به چرخ ها می باشد.امکانات رفاهی:نیسان کیکس با امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی قابل قبولی وارد کشور شده است و می تواند تجربه رانندگی بهتری را به سرنشینان و راننده ارائه دهد۶ کیسه هوا،سیستم ترمز ABS، EBD،سیستم کنترل پایداری، 8 بلندگو، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، سانروف برقی، و سیستم ورود و استارت بدون کلید از امکانات این خودرو می باشد

 

نمایشگاه خودرویی مشهد در تاریخ 28 شهریور 1403 آغاز و تا 31 شهریور ادامه دارد و علاقه مندان این حوزه می توانند در این تاریخ از ساعت 16 الی 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟