به گزارش مثبت خودرو، نوع EREV شاسی بلند فست بک لوکسید R7 از هواوی و چری مشخصات خود را در چین فاش کرد. نوع الکتریکی آن 33 روز پس از عرضه 30000 سفارش قطعی دریافت کرد. اکنون هواوی و چری آماده عرضه R7 EREV در چین هستند زیرا خودروهای هیبریدی در حال افزایش هستند. Luxeed […]
به گزارش مثبت خودرو، نوع EREV شاسی بلند فست بک لوکسید R7 از هواوی و چری مشخصات خود را در چین فاش کرد. نوع الکتریکی آن 33 روز پس از عرضه 30000 سفارش قطعی دریافت کرد. اکنون هواوی و چری آماده عرضه R7 EREV در چین هستند زیرا خودروهای هیبریدی در حال افزایش هستند.
Luxeed یک پروژه مشترک بین چری و هواوی است که در سال 2023 راه اندازی شد. خط مدل فعلی آن شامل سدان الکتریکی S7 و کراس اوور برقی R7 . چری مسئولیت توسعه و تولید خودروهای لوکسید را بر عهده دارد، در حالی که هواوی قطعات اصلی و سیستم عامل را تامین می کند. مهمتر از همه، هوآوی خودروهای لوکسید را در شبکه HIMA خود در کنار مدل های Aito و Stelato به فروش می رساند.
از ژانویه تا اکتبر 2024، برند مشترک چری و هوآوی 21.422 دستگاه در داخل کشور فروخت. با قضاوت بر اساس استانداردهای صنعت خودروسازی چین، این عدد قابل توجهی نیست. در اواخر سپتامبر، لوکسید شاسی بلند تمام الکتریکی R7 فست بک را عرضه کرد. هدف آن بهبود عملکرد فروش برند است. 33 روز پس از عرضه، لوکسید R7 بیش از 30000 سفارش قطعی دریافت کرد. برای حفظ شتاب بالا، چری و هواوی آماده عرضه نسخه EREV این کراس اوور شدند.
طراحی ظاهری لوکسید R7 EREV مطابق با دوقلو تمام الکتریکی آن است. جلو پنجره بسته با چراغ های جلوی LED باریک است که با یک نوار نوری نازک به هم متصل شده اند. دارای خط کمربند کم و خط سقف مایل است. از دیگر ویژگی های لوکسید R7 دستگیره های درب جمع شونده، سپرهای براق و اسپویلر دم اردک است. نوع EREV این خودرو را می توان با ورودی هوای منحصر به فرد در سپر جلو متمایز کرد. این SUV فست بک می تواند به حسگر اختیاری LiDAR در سقف مجهز شود.
ابعاد 4956/1981/1634 میلی متر لوکسید R7 با فاصله بین دو محور 2950 میلی متر است و زوایای برخورد و خروج 16 و 18 درجه است. R7 EREV بر روی چرخ های 225/50 R20 یا 255/45 R21 سوار می شود. وزن محدود این وسیله نقلیه به 2298 کیلوگرم می رسد.
پیشرانه لوکسید EREV R7
اطلاعات کمی در مورد پیشرانه لوکسیدEREV R7 وجود دارد. برای شروع، این وسیله نقلیه مبتنی بر معماری مدولار E0X است که توسط چری طراحی شده است. این در حال حاضر زیربنای خودروهایی مانند لوکسید S7 ، اکسید Exlantix ES و اکسید Exlantix ET است. بعداً پلتفرم E0X زیربنای وسایل نقلیه Freelander توسعه یافته توسط چری جگوار لندرور خواهد بود.به لوکسید R7 EREV برگردیم، موتور 1.5 لیتری توربوشارژ شرکت Chery’s Acteco با حداکثر توان خروجی 115 کیلووات (154 اسب بخار) دارد. اطلاعاتی در مورد موتورهای الکتریکی و باتری لوکسیدR7 در دست نیست. رگولاتور چینی حداکثر سرعت R7 EREV را 200 کیلومتر در ساعت ذکر کرده است. مصرف سوخت افزایش دهنده برد 0.46 لیتر در 100 کیلومتر است.می دانیم که کراس اوور اکسید Exlantix ET مبتنی بر E0X از چری از یک موتور الکترونیکی تکی در محور عقب با قدرت 195 کیلووات (261 اسب بخار) استفاده می کند. یک باتری 32 کیلووات ساعتی ساخت CATL است. برد الکتریکی اکسید Exlantix ET 200 کیلومتر است. و برد مختلط به 1518 کیلومتر (CLTC) می رسد. چری همچنین نوع چهار چرخ محرک اکسید Exlantix ET را برای بازارهای خارج از کشور معرفی کرد. دارای باتری 43 کیلووات ساعتی، دو موتور الکترونیکی با قدرت 469 اسب بخار و برد ترکیبی 1238 کیلومتر. لوکسید R7 EREV هم همچنین ممکن است از یک پیشرانه مشابه استفاده کند.
نظر شما چیست؟