آواتار کابوس تسلا

۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش مثبت خودرو، آواتار 06 با قیمت اولیه از 191900 یوان (تقریباً 26300 دلار آمریکا) وارد بازار سدان های برقی چین می شود .این مدل که توسط CATL، Changan و Huawei ساخته شده است، گام دیگری را در عرضه محصولات Avatr نشان می‌دهد و آن را به چهارمین مدل تحت برند Avatr تبدیل می‌کند. […]

به گزارش مثبت خودرو، آواتار 06 با قیمت اولیه از 191900 یوان (تقریباً 26300 دلار آمریکا) وارد بازار سدان های برقی چین می شود .این مدل که توسط CATL، Changan و Huawei ساخته شده است، گام دیگری را در عرضه محصولات Avatr نشان می‌دهد و آن را به چهارمین مدل تحت برند Avatr تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود تحویل‌های داخلی کشور چین در این ماه آغاز شود.

با توجه به مقایسه مدل های آواتر با شیائومی SU7 و تسلا مدل 3 چگونگی برتری آواتر را در ادامه مطلب بخوانید.

آواتار

طراحی بیرونی

آواتر 06 با نمایه شیک، آیرودینامیک و طراحی نورپردازی خاص خود، با ابعاد 4885 میلی‌متر طول، 1960 میلی‌متر عرض و 1450 میلی‌متر ارتفاع، با فاصله بین دو محور 2940 میلی‌متر، تعادل طراحی را حفظ کرده است. قسمت جلویی دارای چراغ‌های روز ال ای دی F شکل است.در قسمت عقب درست مانند Avatr 12، طراحی فست بک با چراغ های ال ای دی باریک و دفیوزر اسپرت که بسیار به زیبایی خودرو افزوده است.

آواتار
نمای جانبی بیرونی قابل توجه شامل دستگیره‌های درهای جمع‌شونده استاندارد، درب های برقی، گلگیرهای عریض، سنسور لیدار روی سقف، قابلیت‌های پیشرفته رانندگی خودکار خودرو را نشان می‌دهد. همچنین دارای رینگ های آلیاژی 20 اینچی و قطعات تزئینی هموار است.
گفتنی است که امکان سفارشی سازی آینه های جانبی دیجیتال به جای معمولی وجود دارد.

آواتار

نمای کابین

در داخل، آواتر 06 محیطی غنی از فناوری دیده می شود که شامل یک صفحه‌نمایش مرکزی 35.4 اینچی که عرض داشبورد را در بر می‌گیرد است، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی ثانویه 15.6 اینچی کنترل های اولیه را دربر می گیرد.

متریال با کیفیت، با روکش‌های چرم ناپا، سطوح نرم و نورپردازی کابین قابل تنظیم، صندلی های جلو دارای قابلیت تنظیم برقی 14 جهته، فضای بسیار جادار برای سرنشینان، گرمایش، تهویه، ماساژور و قابلیت تنظیم برای خوابیدن هستند. سیستم صوتی Meridian با 25 بلندگو صدایی خروجی 25 گانه را ارائه می دهد.

آواتار

تجربه رانندگی

خودروی آزمایشی ما نسخه لانگ رنج (EREV) است که یک موتور الکتریکی عقب 231 کیلووات (310 اسب بخار) را با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت (115 کیلووات/154 اسب بخار) جفت می کند که توسط یک پک باتری 31.7 کیلووات ساعتی تامین کننده برق موتور ها می باشد.

خودروی آزمایشی ما دارای دمپرهای تطبیقی ​​و سیستم تعلیق بادی است که به خوبی در تست گوزن 84 کیلومتر پایداری خود را حفظ می کند. فرمان دقیق و وزن مناسبی دارد، سیستم ترمز Continental با کلیپرهای جلویی چهار پیستونی، عملکرد توقف در مسافت کم را ارائه می دهد.

آواتار

جمع بندی

Avatr 06 فناوری نوآورانه و رانندگی ایمن و راحت را ارائه می دهد. فضای داخلی جادار ، کابینی غرق در فناوری و آپشن های بسیار آن نیازهای مسافران شهری و علاقه مندان به فناوری را برطرف می کند. سیستم تعلیق بادی و کمک‌های پیشرفته، آن را به عنوان یک جایگزین معتبر در مقابل رقبای معتبر قرار می‌دهد. حس رانندگی آن ممکن است با شیائومی SU7 مطابقت نداشته باشد، اما فاصله زیادی با آن ندارد. اما از نظر لوکس بودن از تسلا مدل 3 پیشی می گیرد.

برای خریدارانی که به دنبال یک سدان خوش ساخت و پیشرفته با فناوری و امکانات هستند، آواتر 06 مواردی را ارائه می دهد که با سلیقه آن ها مطابقت داشته باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟