دسته ویدیو ها:

نگاهی به جئو متریC

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش مثبت خودرو، جئو متریC محصول وارداتی فردا موتورز به لحاظ طراحی داخلی و خارجی کمی خاص تر از دیگر رقبا به چشم میآید هر چند نباید از نام برند جیلی بروی این خودرو غافل شد جیلی از برندهای چینی خوشنام در ایران است که در دور قبل واردات خودرو پای جیلی در ایران […]

به گزارش مثبت خودرو، جئو متریC محصول وارداتی فردا موتورز به لحاظ طراحی داخلی و خارجی کمی خاص تر از دیگر رقبا به چشم میآید هر چند نباید از نام برند جیلی بروی این خودرو غافل شد جیلی از برندهای چینی خوشنام در ایران است که در دور قبل واردات خودرو پای جیلی در ایران تا مونتاژ نیز باز شد اما این بار جیلی تا کنون ترجیح داده تا بصورت وارداتی وارد بازار ایران شود البته در حوزه خودروهای برقی این از برنامه های جیلی در ایران است . جئومتری که زیربرند تخصصی جیلی برای خودروهای برقی محسوب می شود و در بازارهای بسیاری عرضه شده است. نسخه حاضر که توسط فردا موتور به بازار ایرانآمده است مدل فول آپشن مدل جئو متریC با آپشن های متعدد و امکانات راداری است که از یک باتری 70 کیلووات ساعتی با حداکثر قدرت 204 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این خودرو با شارژ کامل قادر است مسافتی نزدیک به 500 کیلومتر را طی کرده و شتاب آن زیر 7 ثانیه می باشد. جیامتری C امکانات ایمنی و رفاهی نظیر تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیق پذیر، دوربین 360 درجه، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، نوربالای اتوماتیک، 6 کیسه هوای ده نقطه ای، سقف پانورامیک و دیده می شود.

این خودرو یکی از خودروهای بروز برقی است که در صورت واردات این محصول توسط فردا موتور میتواند با استقبال قابل قبولی مواحه شود .وجود خودروهای برقی از جمله جئو متریC میتواند بازار خودروهای برقی را در ایران گرم تر کند و رقابت میان خودروهای برقی میان رده هر روز داغ تر شود.این خودرو با توجه به فضای پای مناسب در ردیف جلو وعقب میتواند یکی از گزینه های مناسب برای مصارف روزانه خانواده ها باشد، حالا باید دید فردا موتورز چه برنامه ای برای عرضه این خودرو دارد.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟