دسته ویدیو ها:

نگاهی به مزدا 3 مدل 2024

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش مثبت خودرو، مزدا 3 مدل 2024 توسط شرکت آفتاب خودرو وارد ایران شد و بدون شک یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خواهد بود . این خودروی سدان با یک طراحی خاص و مدرن و چشم نواز  ، جلوپنجره بزرگ به همراه چراغ های جلوی کشیده LED، در نمای عقب چراغ های LED […]

به گزارش مثبت خودرو، مزدا 3 مدل 2024 توسط شرکت آفتاب خودرو وارد ایران شد و بدون شک یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خواهد بود .

این خودروی سدان با یک طراحی خاص و مدرن و چشم نواز  ، جلوپنجره بزرگ به همراه چراغ های جلوی کشیده LED، در نمای عقب چراغ های LED خاص که به صورت دایره ای به دو قسمت تقسیم شده اند و نمای عقب را بسیار جذاب تر کردند و به همراه دو اگزوز مجزا از هم در زیر سپر که طراحی این خودرو را در نظر بینندگان اسپرت تر نشان می دهد.

مزدا 3 مدل 2024 خودروی وارداتی آفتاب خودرو که اکنون نمونه های اولیه آن به ایران رسیده است خودرویی پر شتاب و پر قدرتی محسوب می شود این خودرو مجهز به یک پیشرانه ی 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با فناوری SKY ACTIVE می باشد که قادر است تا 158 اسب بخار قدرت و 202 نیوتون متر گشتاور را تولید و از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک این قدرت به دست آمده را به چرخ های جلو منتقل کند.  شتاب این خودرو از صفر تا صد کیلومترزیر 9 ثانیه کاست و این پیشرانه می تواند تا حداکثر 216 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد. از این لحاظ می توان گفت که عملکرد پیشرانه بسیار عالی بوده و توقع بیشتری از این حجم موتور نمی توان داشت.

 این خودرو 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP دریافت کرده است و همچنین در بخش سیستم ترمز هم، در چرخ های جلو از نوع دیسک ونتیلیت و در چرخ های عقب از نوع معمولی بوده که ایمنی این خودرو را بیشتر می کند. از سایر سیستم های ایمنی می توان به سیستم تعلیق این خودرو اشاره کرد ، ترکیب وزن 1434 کیلوگرمی این خودرو و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و توییست بیم در عقب هم چنین به همراه سیستم کنترل پایداری و ارتفاع مناسب با سطح زمین باعث می شود که در پیچ های جاده با سرعت مطمئن این خودرو تعادل خودرا به خوبی حفظ کند و تجربه رانندگی راحتی را به راننده و سرنشینان ارائه دهد. مصرف سوخت : مزدا 3 مدل 2024 با این عملکرد قابل قبولی که ارائه می دهد از مصرف سوخت پایینی برخوردار است و تنها در هر 100 کلومتر فقط 6.6 لیتر بنزین مصزف می کند . همچنین موتور این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس کرده است.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟