به گزارش مثبت خودرو، گزارش شده است که جری مکگاورن، طراح و مدیر اجرایی باسابقه، از جگوار لندرور اخراج شده است، اما این شرکت بعداً بیانیهای منتشر کرد و گفت که این خبر «نادرست» است. پس از دومین تماس با جگوار، این شرکت بیانیهای صادر کرد و گفت که جری مکگاورن، رئیس طراحی، را اخراج […]
به گزارش مثبت خودرو، گزارش شده است که جری مکگاورن، طراح و مدیر اجرایی باسابقه، از جگوار لندرور اخراج شده است، اما این شرکت بعداً بیانیهای منتشر کرد و گفت که این خبر «نادرست» است.
پس از دومین تماس با جگوار، این شرکت بیانیهای صادر کرد و گفت که جری مکگاورن، رئیس طراحی، را اخراج نکرده است. سخنگوی این شرکت گفت: «اینکه ما استخدام جری مکگاورن را خاتمه دادهایم، صحت ندارد و قصد نداریم در مورد داستانهای گمانهزنی بیشتر اظهار نظر کنیم.»
تغییر نام تجاری اخیر جگوار انتقادات شدیدی را به دنبال داشته است. طرفداران این خودروساز به کمپین تبلیغاتی جنجالی این خودروساز واکنش نشان دادند و در مورد کانسپت Type 00 حرفهای زیادی برای گفتن داشتند – که عمدتاً منفی بودند. اکنون، طبق گزارشها، این شرکت در واکنش به این موضوع، جری مکگاورن، رئیس طراحی قدیمی خود را اخراج میکند.
طبق گزارشهای Autocar و Autocar India، مکگاورن اوایل هفته گذشته “از دفتر بیرون رانده شد”. برای دریافت بیانیهای با جگوار تماس گرفته شد و سخنگوی این شرکت گفت “اینکه ما استخدام جری مکگاورن را لغو کردهایم، صحت ندارد.”
مکگاورن ۲۱ سال با برندهای جگوار و لندرور همکاری داشته است. مکگاورن مسئول برخی از محبوبترین خودروهای جگوار لندرور، مانند رنج روور ایووک، رنج روور ولار، لندرور دیفندر و خط تولید مدرن رنج روور است. همچنین رهبری تیم طراحی کانسپت بحثبرانگیز Type 00 را بر عهده داشته است.
مک گاورن کار خود را در گروه آستین روور آغاز کرد و مسئول خودروهای مفهومی مانند MG EX-E و همچنین خودروهای تولیدی محبوب مانند خودروی اسپرت MG F و لندرور فریلندر بود. سپس در فورد برای کمک به احیای برندهای لینکلن-مرکوری مشغول به کار شد.


نظر شما چیست؟