نگاهی به نیسان جوک ۲۰۲۶

۴ آذر ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۲
نیسان

به گزارش مثبت خودرو، نیسان جوک جدید قرار است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود و تصاویری از آن در دسترس می باشد. نیسان در آستانه رونمایی از یک جوک تمام برقی جدید است که به جمع میکرا و لیف در خط تولید خودروهای برقی احیا شده این برند برای بریتانیا و اروپا می‌پیوندد. اگرچه قرار […]

به گزارش مثبت خودرو، نیسان جوک جدید قرار است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود و تصاویری از آن در دسترس می باشد.

نیسان در آستانه رونمایی از یک جوک تمام برقی جدید است که به جمع میکرا و لیف در خط تولید خودروهای برقی احیا شده این برند برای بریتانیا و اروپا می‌پیوندد. اگرچه قرار است بسیاری از عناصر کلیدی زیر بدنه این خودرو با خودروی لیف مشترک باشد. همانطور که تصاویر نشان می‌دهند، سبک عجیب و غریبی را که در جوک بنزینی بسیار محبوب بوده است، حفظ خواهد کرد.

نیسان

قسمت عقب خودرو با توجه به ملاحظات آیرودینامیکی، نسبت به قبل، با یک دم لبه تیز در صندوق عقب که به تمیز کردن جریان هوا هنگام عبور از روی بدنه کمک می‌کند، بیشتر مشخص خواهد شد. جوک برقی از کانسپت هایپر پانک با موزاییک‌کاری‌های

چرخ‌های جوک برای مدل تمام برقی آن بزرگتر خواهند شد و اندازه چرخ‌ها احتمالاً تا 20 اینچ افزایش می‌یابد تا ظاهری شبیه به خودروی لوکس داشته باشد. طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن و پنل‌های متضاد نیز ارائه خواهد شد که دوباره به جوک آینده ظاهری متمایزتر از لیف جدید و براق می‌دهد.

داخل نیسان جوک چگونه خواهد بود؟

در داخل، انتظار داریم که حتی بیشتر از این، شاهد عجیب و غریب بودن و نامتعارف بودن باشیم.

یکی از زمینه‌هایی که جوک و لیف در آن ارتباط نزدیکی خواهند داشت، رابط کاربری دیجیتال است. اکثر مدل‌های لیف دارای یک جفت نمایشگر ۱۴.۳ اینچی با وضوح بالا و واضح هستند که یک سیستم عامل عالی مبتنی بر گوگل را اجرا می‌کنند. علاوه بر پیمایش آسان، پالت رنگ‌های ملایم و تم‌های پس‌زمینه لیف با تجربه رانندگی آرام مطابقت دارد.

نیسان

گذشته از تفاوت‌های ظاهری، همانطور که شیگموتو تأیید کرد، این دو خودرو از زیرساخت‌های اساسی مشترکی از جمله موتورهای الکتریکی و باتری‌ها برخوردار خواهند بود. این شامل دو مدل باتری ۵۲ کیلووات ساعتی و ۷۵ کیلووات ساعتی، می‌شود که یک موتور الکتریکی نصب شده در جلو را تغذیه می‌کنند و ۱۷۴ یا ۲۱۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

هنوز برای اطلاع از ارقام برد جوک جدید خیلی زود است، اما این پیشرانه‌ها نتایج چشمگیری را در لیف ارائه می‌دهند، به طوری که با یک بار شارژ باتری ۷۵ کیلووات ساعتی می‌توان تا ۶۲۰ کیلومتر را طی کرد. بعید است که جوک بتواند با این رکورد برابری کند، چرا که لیف به خاطر سبک، راندمان آیرودینامیکی را به خطر می‌اندازد. چرخ‌های بزرگتر نیز تأثیر مخربی بر راندمان خواهند داشت.

با این حال، انتظار می‌رود که برد حرکتی بسیار قابل قبولی داشته باشد و اگر جوک با رقبای شاسی‌بلند سگمنت B خود برابری کند، تازه‌وارد نیسان می‌تواند چالش بزرگی برای رقبای اصلی آن – خودروهایی مانند ولوو EX30 و اشکودا اپیک که به زودی عرضه می‌شود – ایجاد کند.

خوشبختانه، لازم نیست خیلی منتظر بمانیم تا جوک جدید را به طور کامل ببینیم، قرار است در اواسط سال 2026 رونمایی شود و انتظار می‌رود اولین خودروها اوایل سال بعد به دست مشتریان برسند.

پس از شروع تولید جوک جدید، نیسان به نسل بعدی قشقایی برقی توجه خواهد کرد. اما نگران نباشید، این شرکت به خودروهای احتراق داخلی پشت نخواهد کرد. این شرکت قصد دارد در آینده نیز به ارائه نسخه‌های بنزینی مدل‌های جوک و قشقایی موجود خود ادامه دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟