به گزارش مثبت خودرو، ۱۰ سال از زمان عرضه خودرو هایما S7 به بازار خودرو کشور میگذرد و این خودرو با توجه به ویژگیهای خاصی که دارد، توانسته به محبوبیت و مطلوبیت ویژهای در نزد مشتریان ایرانی دست یابد و در بازار خودرو نیز از تفاوت قیمت شرکت و بازار بهدلیل استقبال مشتریان، بهرهمند باشد. […]
به گزارش مثبت خودرو، ۱۰ سال از زمان عرضه خودرو هایما S7 به بازار خودرو کشور میگذرد و این خودرو با توجه به ویژگیهای خاصی که دارد، توانسته به محبوبیت و مطلوبیت ویژهای در نزد مشتریان ایرانی دست یابد و در بازار خودرو نیز از تفاوت قیمت شرکت و بازار بهدلیل استقبال مشتریان، بهرهمند باشد.
قد و قامت بلند، طرح پر ابهت، آپشنهای مناسب، با سیستم تعلیق نرم و فضای مناسب، این محصول را به خودرویی ایدهآل برای از استفاده خانوادهها تبدیل کرده و کافی است دارنده آن اشستارت بزند تا جادهها را درنوردیده و از تناسب موتور و گیربکس و رانندگی با آن لذت ببرد.
نمایندگیهای ایران خودرو که از آنان به عنوان حلقه اتصال ایران خودرو با مشتریان نام برده میشوند، براین باور هستند، کیفیت مناسب قطعات و عدم خرابی یا خرابی بسیار کم این محصول، تعداد دفعات مراجعه به نمایندگی را کاهش داده است. همچنین طراحی شکل ظاهری این خودرو بهگونهای بوده که در طول زمان جذابیت خود را نزد مشتریان ایرانی حفظ و در مقابل دیگر خودروهای جدید چینی به خوبی رقابتپذیر بماند.
در سال ۱۴۰۳، با توجه به قوانین و مقررات و نیاز شرکت ایران خودرو در رابطه با اصلاح میزان مصرف سبد سوختی محصولات، موتور ۱۸۰۰ سی سی این خودرو با متوسط مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به موتور ۱۵۰۰ سی سی با تکنولوژی GDI با متوسط مصرف سوخت ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تغییر یافت. برای حفظ و ارتقای مطلوبیت این محصول در بازار نیز برخی امکانات به آن اضافه شد و این محصول جدید با نام هایما S7 پرو طی چند ماه آینده بهطور کامل، جایگزین خودرو هایما S7 پلاس خواهد شد.
برای حفظ و ارتقای سهم بازار و وجهه این محصول و جایگاه یابی مجدد آن در بازار با توجه به بهبودهای صورت گرفته، طبق روال همیشگی معاونت بازاریابی و فروش به بهرهگیری از نظر متخصصان و خبرگان صنعت و بازار خودرو و هم اندیشی با آنان اقدام کرده است. با توجه به اینکه تغییرات خودرو عمدتا بر جنبههای عملکردی آن اثر داشته، لذا در برنامه هماندیشی که با خبرگان بازار تدارک دیده شده، آنان با انجام تست رانندگی و کسب تجربه و حس لازم در مسیر جادهای واقعی (دارای مسیر کفی و شیب دار) نظرات ارزشمند خود را ارایه کردند.
در همایش هم اندیشی نمایندگیهای منتخب ایرانخودرو که با هدف معرفی محصول شاسی بلند ایران خودرو، هایماS7 پرو برگزار شد، نمایندگان پس از تجربه رانندگی با این خودرو، مزیتهای رقابتی و عملکردی و امکانات جدید رفاهی در این خودرو را مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.
آنان در تجربه رانندگی با خودرو هایما S7 پرو یادآور شدند، این محصول از نظر شتاب، قدرت، هندلینگ، هماهنگی موتور و گیربکس جدید با وجود کمتر شدن حجم در وضعیتی بهتر از رقبا قرار گرفته و از ارزندگی بالاتری برخوردار است. تجهیزات ترمز پارک برقی و اتوهلد و به دلیل گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی خودرو همراه با بهکارگیری کالیپرهای جدید قرمز رنگ برای تمایز آن نسبت به خودرو هایما S7 پلاس و سامانه GSI، جایگزینی صندلی برقی (چهار حرکته) سرنشین جلو به جای نوع دستی آن از جمله امکانات کاربردی، رفاهی و ایمنی مناسبی است که به این خودرو اضافه شده است.
خودرو هایما S۷ پرو علاوه بر قابلیت های فنی و عملکردی ذکر شده از خدمات پس از فروش مطلوب به مشتریان نیز برخوردار است و شبکه نمایندگیهای فروش، رمز رقابتی بودن خودرو هایماS7 پرو به شمار میرود.
نظر شما چیست؟