خریداران تویوتا بدانند:

آپام خودرو اروند نماینده رسمی تویوتا در ایران نیست

۲ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۸

متاسفانه در دور جدید واردات برخی شرکتهای تازه وارد به عرصه واردات محصولات تویوتا علاقه بسیاری دارند که از واژه نماینده رسمی تویوتا استفاده کنند که این نشان از تجربه اندک این شرکت ها در عرصه واردات است . به تازگی شرکت آپام خودرو یکی از واردکنندگان خودروهای تویوتا که نمونه های از تویوتا  chr […]

متاسفانه در دور جدید واردات برخی شرکتهای تازه وارد به عرصه واردات محصولات تویوتا علاقه بسیاری دارند که از واژه نماینده رسمی تویوتا استفاده کنند که این نشان از تجربه اندک این شرکت ها در عرصه واردات است .
به تازگی شرکت آپام خودرو یکی از واردکنندگان خودروهای تویوتا که نمونه های از تویوتا  chr را وارد کشور کرده دایه دار جدید این توهم است این شرکت در فضای مجازی اینستاگرام خود این شرکت را نماینده رسمی تویوتا در ایران میداند موضوعی که تویوتا در همان ابتدای دور جدید واردات خودرو به ایران اعلام کرده است هیچ نماینده ای در ایران ندارد .

شرکت تویوتا نام تمام نمایندگی های خود در جهان را بر روی سایت خود قرار داده است و نامی از این شرکت نیست .
پس از تحریم های امریکا و چندین کشور اروپایی در سالهای گذشته ژاپنی ها اولین کشوری بودندکه از ایران خارج شدند و از آن زمان تا کنون هیچ شرکتی از ژاپن بصورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد .

لذا باید توجه داشت واردات خودرو های تویوتا از شرکتهای Faw و GAC به منزله نمایندگی رسمی تویوتا در ایران هم نیست .

شرکت آپام خودرو اروند فقط یک وارد کننده محصولات تویوتا با مجوز وزارت صمت است و فروش و خدمات پس از فروش این محصولات را برعهده دارد.

آپام خودرو اروند

رسانه مثبت خودرو وظیفه خود میداند در صورت ارائه  اسناد معتبر شرکت آپام خودرو اروند از سوی کمپانی تویوتا مبنی بر نمایندگی رسمی این شرکت از سوی کمپانی تویوتا و یا جوالیه این شرکت را منتشر نماید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رصد | 3 تیر 1405 - 10:48

    اسکل باج گیر حروم زاده / کدوم شرکت تو ایران داریم که نماینده رسمی باشه .

    بیشرفت اسم خودت رو گذاشتی خبرنگار . حالا همین شرکت بیاد بهت پول بده میشه بهترین .

    خاک بر سرت کنم عباس مغاری حروم خور باج گیر

    یادت نرفته که تو که خایه نداری خبر منفی میزنی از ترس کونت لاشی بعد از چند ساعت خبر رو از سایت و اینستاگرام حذف می کنی از این گوه خوری ها نکن (یادآوری میکنم برای خبر منفی دیار خودرو که چند ماه پیش زدی)

    رسانه تو که دوزار ارزش نداره وظیفه خودش نمی دونه که اطلاع رسانی کنه . رسانه تو همه شرکت های خودرویی با خبر هستند که باج گیر هستی..

    البته اینو هم فراموش نکن هنوز یادت نرفته که چه بلایی سر سایت مسخره خودروپلاس اومد.

    حواست رو خوب جمع کن خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو کنی سایت مزخرف مثبت خودرو کاری می کنیم دیگه بالا نیاد.

    و حرف آخر حواست خیلی خوب جمع کن عباس مغاری دیوث حساب های بانکی و خودت زیر نظر هستی البته که واریزی های مشکوک داری راحت بیچاره ت می کنم .

    فقط یکباره دیگه ببینم هر شرکت دیگه ی رو تهدید می کنم بیچاره ت می کنم . کاری می کنم که کلا تو حوزه خودرو جرات نکنی بیایی حواست رو خوب جمع کن فهمیدی