بی وای دی تانگ DM-I مدل 2025هیبرید رونمایی شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش مثبت خودرو،  بی وای دی از زمانی که سیستم PHEV نسل پنجم در ماه مه امسال معرفی شد، مشغول معرفی فناوری DM 5.0 خود در طیف وسیعی از خودروهای خود بوده است. یکی از آخرین مدل های بزرگی که این را دریافت کرده است، شاسی بلند تانگ است.  قبلاً آزمایش خودرو با سیستم […]

به گزارش مثبت خودرو،  بی وای دی از زمانی که سیستم PHEV نسل پنجم در ماه مه امسال معرفی شد، مشغول معرفی فناوری DM 5.0 خود در طیف وسیعی از خودروهای خود بوده است. یکی از آخرین مدل های بزرگی که این را دریافت کرده است، شاسی بلند تانگ است.  قبلاً آزمایش خودرو با سیستم جدید DM-i را دیده‌ایم، اما اکنون، به لطف یک تنظیم‌کننده دولتی، جزئیات بیشتری را می‌دانیم و باید به زودی آماده عرضه شود.این خودرو با نام BYD Tang مدل 2025 فروخته خواهد شد و واقعاً یک فیس لیفت از خودرو موجود است. نسل جدید تانگ نیز در دست توسعه است و باید به زودی وارد بازار شود. اعتقاد بر این است که این دو نسخه به طور همزمان در یک نمایندگی فروخته خواهند شد.
جای تعجب نیست که به عنوان یک فیس لیفت، ابعاد خودرو بدون تغییر باقی می ماند و بنابراین مدل سال 2025 بی وای دی تانگ DM-I دارای طول 4870 میلی متر، عرض 1950 میلی متر، ارتفاع 1725 میلی متر وفاصله بین دو محور 2820 میلی متر است.

در حال حاضر، اطلاعات وزارت صنعت و فناوری درباره بی وای دی تانگ DM-i مدل 2025 دارد که وزن آن 2130 کیلوگرم است. این خودرو فقط با رینگ های 20 اینچی عرضه می شود. همانطور که انتظار می رفت، تانگ از نسخه قدرتمندتر فناوری DM 5.0 با محوریت موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می کند که حداکثر قدرت آن 115 کیلووات است.

بی وای دی تانگ

این خودرو همچنین به یک موتور الکتریکی 200 کیلوواتی مجهز شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعی در مورد ظرفیت باتری وجود ندارد. با این حال، باتری‌های تیغه‌ای فسفات آهن لیتیوم از شرکت تابعه BYD FinDreams خواهند بود. این پیشرانه، زمانی که در مدل سال 2025 نصب شود، می تواند به مصرف سوخت 3.8 لیتر در هر 100 کیلومتر دست یابد و برد ترکیبی تا 1350 کیلومتر را با استفاده از CLTC اندازه گیری می کند. خودروی SUV بی وای دی تانگ DM-I مدل سال 2025 تغییرات جزئی در ظاهر خود دارد. مهمتر از همه، بسیاری از نقاطی که قبلا کروم بودند، اکنون سیاه شده اند. همانند مدل سال 2025 هان که اخیراً راه اندازی شده است، به طور شگفت انگیزی به نظر می رسد تانگ همچنان آرم Build Your Dreams را حفظ کرده است. پیش از این، هنگام آزمایش، تصور می شد که این آرم با یک آرم BYD جایگزین شود، اما در فهرست MIIT، به نظر می رسد که اینطور نیست.با فهرست MIIT، اکنون می توانیم انتظار داشته باشیم که بی وای دی تانگ DM-I مدل 2025 در چند ماه آینده عرضه شود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟