شرایط فروش اقساطی KMC T8 و سدان برقی EJ7 اعلام شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
KMC T8

 کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی منعطف پیکاپ KMC T8 و سدان برقی EJ7 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری مثبت خودرو،  بر اساس اطلاعیه ای که از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده است متقاضیان خرید دو خودوری  KMC T8 و EJ7 می توانند از ۱۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ درخواست خرید خود را برای این دو محصول ثبت کنند.

KMC T8 به عنوان پرفروش ترین پیکاپ بازار در سه سال متوالی  با مدل ۱۴۰۳ به دست مشتریان خواهد رسید و سدان EJ7 هم با مدل ۲۰۲۴ در اختیار خریداران قرار می گیرد.

شرایط فروش KMC T8

قیمت قطعی KMC T8 از سوی کرمان موتور یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان می توانند ااین خودرو را بصورت  اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماه خریداری نمایند. همچنین موعد تحویل KMC T8 نود روز کاری اعلام شده است.

در این طرح فروش که از سوی کرمان موتور اعلام شده است پیش پرداخت KMC T8 هفتصد میلیون تومان بوده و الباقی مبلغ خودرو طی 18 تا 30 ماه دریافت خواهد شد و باقی مانده مبلغ مانده در پایان اقساط از متقاضیان دریافت می گردد که با توجه به تورم دو رقمی کشور در حال حاضر این طرح فروش بسیار منعطف و سود آور به چشم می خورد.

شرایط فروش سدان برقی EJ7

کرمانی ها برای عرضه خودروی برقی خود نیز برنامه فروش نقدی و اقساطی اعلام کرده اند در این طرح سدان برقی EJ7 یا همان جک E50A هم با قیمت قطعی یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد. این خودرو در رنگ مشکی عرضه می شود و متقاضیان طی ۶۰ روز کاری خودرو را تحویل خواهند گرفت. کرمان موتور شرایط فروش اقساطی ۱۲ و ۲۴ ماهه را هم برای EJ7 در نظر گرفته است. پیش پرداخت این سدان برقی وارداتی در طرح فروش کرمان موتور یک میلیارد تومان اعلام شده است.بدیهی است کلیه اقساط این دو خودرو بصورت  دو و سه ماه یکبار از متقاضیان دریافت می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی کرمان موتور له آدرس https://kermanmotor.com/ مراجعه نمایید.

KMC T8

KMC T8

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟