رکورد بازدید از نمایشگاه خودرو در روز اول شکسته شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
مایشگاه خودرو مشهد

به گزارش مثبت خودرو، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد1403 با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شداین نمایشگاه به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه خودروی کشور هر ساله تعداد کثیری از مخاطبان خودرو را به خود جذب مب کند. بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران که در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در حال برگزاری […]

به گزارش مثبت خودرو، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد1403 با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح شداین نمایشگاه به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه خودروی کشور هر ساله تعداد کثیری از مخاطبان خودرو را به خود جذب مب کند.
بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران که در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در حال برگزاری است، و امشال بیست و چهارمین دوره خودرا برگزار می کند نمایشگاه خودرو مشهد سال گذشته با تعداد بازدید نزدیک به 50 هزار نفر رکورددارد میزان بازدید از نمایشگاه های خودرو در سراسر کشور بود.
این رویداد از جمله نمایشگاه هایی است در روزهای پاندمی کرونا نیز برگزار شد و استقبال بی نظیری از آن شد به همین دلیل لقب منظم ترین نمایشگاه خودرویی کشور را یدک می کشد.

این رویداد که به لحاظ اهمیت یکی از مهمترین و محبوب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در سال است و در دوره‌های برگزار شده میزبان بیشترین تعداد خودروسازان، مونتاژکاران و واردکنندگان خودرو بوده است به ایستگاه بیست و چهارم رسیده است.
در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد که از امروز ۲۸ شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریورماه جاری در شهر مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی و یکی از قطب‌های اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در حال برگزاری است، بیش از ۳۰ شرکت خودروسازی، مونتاژکار و واردکننده خودرو حضور دارند.
در این نمایشگاه به جز شرکت‌های خودروسازی و مونتاژکننده خودرو شاهد حضور هفت شرکت واردکننده خودرو نیز هستیم که در سال‌های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بی‌سابقه بوده است.
با وجود تعدد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد، انتظار می‌رود تا رکورد بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفر در چهار روز برگزاری این نمایشگاه، شکسته شود.

نمایشگاه خودروی مشهد 1403 نیز توانست در روز اول با بازدید بیش از 12 هزار نفر رکورد روز اول بازدید از نمایشگاه های خودرورا ازآن خود نماید این درشرایطی است که سه روز تعطیل پیش روی این نمایشگاه است.

تست خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد

این نمایشگاه یکی از اولین نمایشگاه‌ها در کشور است که شرایط تست خودرو برای علاقمندان و بازدیدکنندگان را فراهم کرد و در بیست و چهارمین دوره نیز این مسیر دنبال می‌شود و برخی شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان شرایط آزمایش خودروهای جدید را فراهم کرده اند.

زمان و محل برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟