به گزارش مثبت خودرو، آیونیک ۹ با فهرستی طولانی از تجهیزات، صندلیهای نرم و فضای سرنشین فراوان، بیشتر ویژگیهای یک شاسیبلند برقی ممتاز را به درستی داراست. هیچ مشکلی در کیفیت داخل خودرو وجود ندارد، که مسلماً در برخی موارد با برند ممتاز جنسیس برابری میکند. فناوری آن عامه پسند است، اگر کیا EV9 را […]
به گزارش مثبت خودرو، آیونیک ۹ با فهرستی طولانی از تجهیزات، صندلیهای نرم و فضای سرنشین فراوان، بیشتر ویژگیهای یک شاسیبلند برقی ممتاز را به درستی داراست.
هیچ مشکلی در کیفیت داخل خودرو وجود ندارد، که مسلماً در برخی موارد با برند ممتاز جنسیس برابری میکند. فناوری آن عامه پسند است، اگر کیا EV9 را در نظر بگیریم، هیوندای نباید در یافتن خریدار مشکل زیادی داشته باشد.
در داخل، کابین واقعاً وسیع است، همانطور که از چنین SUV بزرگی انتظار میرود. فضای زیادی در جلو و عقب وجود دارد، در حالی که ردیف سوم برای دو بزرگسال به اندازه کافی بزرگ است.
یک داشبورد با دو صفحه نمایش کمی خمیده به همراه یک پنل کنترل تهویه مطبوع در پایین کنسول مرکزی وجود دارد و این پنلها برای هر کسی که یک هیوندای مدرن را رانده باشد، آشنا خواهند بود.
صندلیهای جلو و عقب دارای گرمکن، سیستم صوتی Bose با ۱۴ بلندگو، سقف پانوراما، روکش چرم ناپا و یک محفظه مخصوص نگهداری اشیا در پایین کنسول مرکزی وجود دارد که از اشعه UV برای ضدعفونی کردن وسایل کوچک مانند تلفن و کلید استفاده میکند.
صندلیهای چرخشی که میتوانند ۱۸۰ درجه بچرخند تا یک سالن به سبک مدیران ایجاد کنند، جایی که سرنشینان عقب رو در رو مینشینند. همچنین میتوان آنها را ۹۰ درجه چرخاند تا رو به درهای عقب کاملاً باز شوند که نصب صندلی کودک را آسان میکند.
قدرت خروجی موتور از ۱۵۸ اسب بخار برای مدل پریمیوم دیفرانسیل عقب، تا ۲۲۷ اسب بخار برای مدل چهار چرخ محرک و تا ۴۲۹ اسب بخار برای سیستم انتقال قدرت پرفورمنس متغیر است. همه مدل ها با باتری ۱۱۰ کیلووات ساعتی عرضه میشوند، که برد 620 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل ارائه می دهد.
همانند سایر مدلهای آیونیک هیوندای، فناوری شارژ سریع آن می تواند در ۲۴ دقیقه باتری را از ۱۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت شارژ کند. اگرچه استفاده از شارژر خانگی برای فول شارژ کردن این باتری بزرگ تقریباً دو روز طول میکشد…
در حالی که برندهای لوکس مانند لندرور و مرسدس، مدلهای گرانقیمت خود را به سیستم تعلیق بادی مجهز میکنند، آیونیک ۹ از سیستم تعلیق چند اتصالی مکفرسون در جلو و سیستم تعلیق چند اتصالی کامل در عقب بهره استفاده کرده است. با این حال، این خودرو به کمکفنرهای خودتنظیم و بوشهای هیدروالاستیک نیز مجهز شده است تا سواری نرمتری را ارائه دهد.
در کل، آیونیک ۹ یک SUV بزرگ با ظاهری جذاب است که فضای زیاد، راحت و لیست بسیاری از تجهیزات استاندارد را ارائه میدهد. قیمتها هنوز اعلام نشدهاند، اما انتظار میرود که در محدوده قیمتی EV9 باشند و از حدود ۶۵۰۰۰ پوند شروع شوند .
نظر شما چیست؟