آبی پوشان جاده مخصوص پس از آغاز به کار مدیریت بخش خصوصی درکنار تنوع سبد محصول ، در ارائه خدمات نیز برنامه جدیدی در دستورکار قرارداده اند که از جمله آنها می توان به خدمات مناسبتی و شفافیت امداد رسانی اشاره کرد.
به کزارش مثبت خودرو، دریافت خدمات پس از فروش از نوع با کیفیت و مناسب همیشه یکی از خواسته های اصلی دارندگان خودرو به شمار می آید . این خواسته در ایام و مناسب ها رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد . در واقع تعدد مسافرت و جابجایی ها نیاز به این خدمات را بیشتر می کند. اما در بسیاری از مواقع آنگونه که انتظارمی رود و نیاز است ، مشتریان به خواسته خود نمی رسد.
دراین شرایط امداد ایران خودرو با درک اهمیت حضور ایمن و مطمئن هموطنان در مناسبتهای ملی و مذهبی، در قالب طرحهای ویژه و گستردهای اقدام به ارتقای سطح خدماترسانی میکند. در ایامی مانند ایام نوروز که سفرهای جادهای به اوج خود میرسد، این مجموعه با اجرای “طرح خدمات و امداد نوروزی” و با بسیج تمامی ظرفیت خود شامل افزایش ناوگان، استقرار ایستگاههای ثابت در مسیرهای پرتردد، و فعالسازی پایگاههای سیار، آماده ارائه خدمات به رانندگان میباشد.
این حضور فعال تنها به ارائه خدمات فنی محدود نمیشود و در ایام تقارن ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، توزیع پک افطار به امدادخواهان در لحظه افطار برای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در سفر ارایه میشود.
طرح تابستانه ایران خودرو با تخفیفهای اشتراک طالیی، بازگشایی مدارس در ابتدای مهرماه، طرح خدمات و امداد زمستانه نیز از دیگر طرحهای مناسبتی این شرکت میتوان نام برد.
در مراسم باشکوه پیادهروی اربعین حسینی، امداد ایران خودرو با برپایی ایستگاههای خدماترسانی در مسیرهای منتهی به مرزهای کربلا ضمن خدماترسانی به زائران، با عمل به مسئولیت اجتماعی خود، در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی)ع(، همراه زائران اباعبدالله الحسین )ع( است.
همچنین در ایام سوگواری، مانند رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، این ناوگان با حضور پررنگ خود در مسیرهای اصلی و کمک به روانسازی تردد زائران خصوصا در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی)ره( ، سهمی در تسهیل این سفر معنوی دارد.
این حضور هدفمند نشاندهنده مسئولیتپذیری اجتماعی این سازمان و تلاش برای ایفای نقش در به یادماندنیترین لحظات زندگی هموطنان است.
امداد خودرو ایران 096440
امداد ایران خودرو همچنین با شماره 096440 و با پاسخگویی 24 ساعته در تمام ایام هفته ، روشی را درپیش گرفته است که از هر جهت باعث جلب اطمینان مشتریان و افزایش شفافیت در ارائه خدمات می شود ، از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد :
– ارسالپیامکمعرفیامدادگروکدشناساییامدادگربهمشتری
– امنیتواطمینانازحضورامدادگرباکدشناساییپیامکشده
– قابلیترهگیریآنلاین موقعیتامدادگر
– شبکهگستردهدرسراسرکشور
– امدادگرانآموزشدیده
– سیستمپرداختآنلاین وهزینههایشفاف
– صورتحسابمطابقباتعرفههایمصوبازسویایرانخودرو
– ضمانتخدماتانجامشدهازسویامدادگر
– ضمانتقطعاتتعویضی
– پشتیبانی۲۴ساعتهبدونتعطیلی
– همکارییکپارچهبانمایندگیهایمجازایرانخودرودرسراسرکشور
– امکانپیگیریخدمتانجامشده
سرویس در محل
سرویس در محل نیز خدمت دیگری است که از سوی امداد ایران خودرو ارائه می شود. این خدمت به خصوص برای افرادی که زمان کمتری برای انجام سرویس دارند بسیار مناسب و کاربردی است . ضمن اینکه مشتریان برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه به نمایندگی ها و تحمل ترافیک و از بین رفتن زمان ندارد. این خدمت نیز خدمات زیر را در اختیار مشتریان قرار می دهد:
– امکانثبتدرخواستدرزمانومکانموردنظر
– استفادهازقطعاتاستانداردواصل
– ضمانتخدماتانجامشدهدرسرویسخودرو
– استفادهازامدادگرانمتخصصومجرب
– هزینههایمشخصانجامهرسرویس)پکیجروغن،فیلتربنزینو..(
– صرفهجوییدرزمان)ترافیک(وهزینهومصرفسوخت
– ارایهنکاتفنیدرنگهداشتوطولعمرخودرو
– ارسالصورتحسابوپرداختآنلاین
-امکاناستفادهازاپلیکیشنبسپریاایساکویاتماستلفنیو
درخواستثبت سرویسدرمحلباشمارهسراسری۰۹۶۴۴۰
بررسی این خدمات و تغییر دیدگاه و تحول در خدمت رسانی نشان می دهد که به طور کلی رویکرد دراین شرکت نیز تغییر کرده و حالا حق با مشتری است و برای جلب رضایت آنها تلاش می شود.

نظر شما چیست؟