به گزارش مثبت خودرو، بازار خودروهای انرژی نو (NEV) چین همچنان در حال شتاب گرفتن است، زیرا آمار تحویل نوامبر 2025 (آذر ۱۴۰۴) از تولیدکنندگان داخلی، عملکرد قوی و رشد سریع در میان استارتآپها را نشان میدهد. دادههای اولیه، نشان میدهد که چگونه خودروسازان معتبر و تازهواردان در کنار هم، چشمانداز خودروهای برقی این کشور […]
به گزارش مثبت خودرو، بازار خودروهای انرژی نو (NEV) چین همچنان در حال شتاب گرفتن است، زیرا آمار تحویل نوامبر 2025 (آذر ۱۴۰۴) از تولیدکنندگان داخلی، عملکرد قوی و رشد سریع در میان استارتآپها را نشان میدهد. دادههای اولیه، نشان میدهد که چگونه خودروسازان معتبر و تازهواردان در کنار هم، چشمانداز خودروهای برقی این کشور را شکل میدهند. BYD، بزرگترین تولیدکننده NEV در چین، هنوز دادههای نوامبر را منتشر نکرده است.
جیلی NEV (شامل سری گلکسی، به استثنای زیکر و لینک اند کو) با 132661 دستگاه در صدر اعداد اعلام شده قرار گرفت که نشان دهنده قدرت ترکیبی مدلهای پلاگین هیبریدی و تمام برقی جیلی است. سری گلکسی همچنان یکی از عوامل کلیدی رشد NEV جیلی است .
آمار ماه نوامبر نشان دهنده رشد مداوم برندهای قدیمی و نوظهور خودروهای NEV است. استارتآپهایی مانند هایما، لیپ موتور و زیکر همچنان به گسترش تولید و تحویل ادامه میدهند.
گروه خودروسازی جیلی همچنین در ماه نوامبر 42091 دستگاه خودرو، شامل خودروهای NEV و مدلهای معمولی، صادر کرد و فعالیت فروش بینالمللی خود را حفظ کرد.
دادههای در حال بررسی BYD برای درک جامع از بازار NEV چین در این ماه بسیار مهم خواهد بود.
در نوامبر 2025، آواتر به تحویل ماهانه 14057 دستگاه خودرو دست یافت که افزایش 21.4 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان میدهد و یک رکورد تاریخی جدید را ثبت میکند. این برند اکنون نه ماه متوالی را با فروش بیش از 10000 دستگاه پشت سر گذاشته است. شرکت IM Motors در ماه نوامبر ۱۳۵۷۷ دستگاه خودرو تحویل داد و با افزایش ۳ درصدی ماهانه، به رکورد جدیدی برای این برند دست یافت.


نظر شما چیست؟