به گزارش مثبت خودرو، مشتریان شرکت هرمس خودرو از وضعیت تحویل خودروهای خود ناراضی اند و برای اعتراض خود در مقابل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تجمع کردند. طبق گفته های خریداران خودروهای وارداتی از شرکت هرمس خودرو در دور هفتم واردات، این شرکت بنا به دلایل نا مشخصی قیمت نهایی خودروها را […]
به گزارش مثبت خودرو، مشتریان شرکت هرمس خودرو از وضعیت تحویل خودروهای خود ناراضی اند و برای اعتراض خود در مقابل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تجمع کردند.
طبق گفته های خریداران خودروهای وارداتی از شرکت هرمس خودرو در دور هفتم واردات، این شرکت بنا به دلایل نا مشخصی قیمت نهایی خودروها را افزایش داده است.
دلیل اصلی نا رضایتی مشتریان در مورد اختلاف قیمت پایه در مقایسه و اپشن ها با خودروهای مشابه در سایر شرکت هاست.
به گفته مشتریان در برخی موارد مبلغ پیش پرداخت در مبادی ورودی به صورت کامل دریافت شده است و از نگاه خریداران این رویه با قوانین و مقررات سازگاری ندارد.
این ها گفته های خریداران و مشتریان ناراضی شرکت هرمس خودرو است و تاکنون از سوی مراجع مرتبط اثبات نشده است.

درود
بنده خودم اسپرتیج هرمس خودرو ثبت نام کردم و وقتی قیمت هرمس خودرو و برساوش را دیدم با شرکت هرمس خودرو تماس گرفتم و موضوع را بازگو کردم که چرا قیمت خودرو شما بالاتر است و جوابی که اونها به من دادن این بود که برساوش خودرو با ارز دولتی خودرو وارد کرده ولی هرمس خودرو با ارز آزاد خودرو وارد کرده
گناه مشتری چیه که شرکت هرمس با ارز آزاد وارد کرده و با فرض اینکه با ارز آزاد وارد کرده خوب شرکت بعدا ارز تخصیصی رو خواهد گرفت و در اینصورت سود ماالتفاوت رو به جیب خواهد زد .
یعنی شما داغون تر دزد تر از هرمس پیدا نمیکنید تو روز روشن با این همه نهادهای نظارتی کل مبلغ ماشین رو 7 ما پیش از مردم گرفتن بعد از 7 ماه رفتند چند تا دونه خودروی لوآپشن در حد پراید وارد کردن با قیمت بالاتر از بازار به مردم بدبخت بینوا بندازند سازمان حمایت هم که حسابی جیبش رو پر کردن سکوت کامل کرده
سلام میگن هرمس خودرو اصلا هیچ گونه ماشینی تو پارکینگ ندا ره یعنی این همه مدت هفت ماه پول پیش دوبرابر شرکت برساوش از مردم بدبخت گرفته و به بهانه اختلاف قیمت داره تو پول مردم کار میکنه بدون آینه هیچ گونه خودرو فیزیکی تحویل گرفته باشه.بیزحمت آنهایی که مال شهرستان تهران هستند در این خصوص یه تحقیقی بفرمایید صحت و سقم این اخبار هم به ما اطلاع رسانی کنید تا فکر کارمون کنیم
سلام میگن هرمس خودرو اصلا هیچ گونه ماشینی تو پارکینگ ندا ره یعنی این همه مدت هفت ماه پول پیش دوبرابر شرکت برساوش از مردم بدبخت گرفته و به بهانه اختلاف قیمت داره تو پول مردم کار میکنه بدون آینه هیچ گونه خودرو فیزیکی تحویل گرفته باشه.بیزحمت آنهایی که مال شهرستان تهران هستند در این خصوص یه تحقیقی بفرمایید صحت و سقم این اخبار هم به ما اطلاع رسانی کنید تا فکر کارمون کنیم
اصن بی سرو پا تر از شرکت هرمس خودرو تو کل دنیا وجود نداره
ما ی ماشبن ازش تحویل دوماهه ثبت نام کردیم با گذشت ۷ ماه هنوز تحویل ندادن و جالب اینجاست تو کل این شرکت یک نفر پیدا نمیشه ی حرف راست بزنه
در وهله بعد جالب اینجاست ۷ ماه ماشینا مردم رو تحویل نداده باز اومده آگهی فروش گذاشته
کاش یکی بود پیگیری میکرد ببینه این شرکت چرا داره اینجوری خون زن و بچه مردم رو میمکه و هیچکسم نیست بش بگه چرا ؟؟
آقا اگه متخلفه چرا جم نمیشه
اگه از جایی مجوز داره چرا یقش گرفته نمیشه
منم همین مشکلو دارم و النترا رو تحویل نمیدن
سلام
من قرار بوده ۱۵اسفند ماشین تحویل بگیریم
تکمیل وجه هم کردیم.هنوز خبری نیست
شرکت یه بار جواب داد گفت شرایط جنگه!
چطور شرکتهای دیگه داخل جنگ ماشین تحویل میدن.
اگه ۱۵ اسفند باید تحویل بدی نباید حداقل یه هفته جلوتر ماشین رو بیاری.
بعدشم الان یکی جواب گو نیست.
تورو خدا صدای مارو به یکی برسونین.