نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه طرح مادران و خودروهای فرسوده اعلام شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
ایران خودرو

به گزارش مثبت خودرو، ایران خودرو که پیش تر طرحی در خصوص خودروهای فرسوده و طرح مادران برگزار کرده بود با اعلام نتایج قرعه کشی پایان یافت.متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده بودند می توانند از طریق سایت رسمی ایران خودرو به آدرس ikcosales.ir اقدام به مشاهده وضعیت خود در این طرح کنند. […]

به گزارش مثبت خودرو، ایران خودرو که پیش تر طرحی در خصوص خودروهای فرسوده و طرح مادران برگزار کرده بود با اعلام نتایج قرعه کشی پایان یافت.متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده بودند می توانند از طریق سایت رسمی ایران خودرو به آدرس ikcosales.ir اقدام به مشاهده وضعیت خود در این طرح کنند.

تفاوت این طرح با طرح های دیگر این است که عرضه خودرو ها در این طرح بیشتر و تعداد واجدین شرایط کمتر بوده،بنابراین شانس برنده شدن بسیار بیشتر است.مجموع  خودروهای قابل عرضه ایران خودرو در این طرح 30,700 دستگاه است و تعداد شرکت کنندگان 786,355 که 50 درصد این خودروها به طرح مادران و 30 درصد آن به خودروهای فرسوده اختصاص داده شده است.

چیزی که در این آمار به دست آمده می توان دید این است که شانس برنده شدن در این طرح بیشتر از طرح عادی می باشد و از هر 100 نفر تقریبا 2 نفر شانس برنده شدن در این طرح را دارنداگر به شرایط فروش های فوق العاده خصوصا طرح خودروهای فرسوده ایران خودرو اگر نگاهی بیاندازیم از آمار می توان دریافت که بالاترین میزان شانس برنده شدن در میان طرح ها مربوط طرح خودروهای فرسوده است .

به طوری که از هر 1000 نفر حدود 33 نفر شانس برنده شدن دارند چرا که در این طرح خودروهای فرسوده 6.140 خودرو به فروش رسید و تعداد متقاضیان 185.932 نفر بود.متقاضیانی که در این طرح شرکت کرده اند می توانند از طریق سایت رسمی ایران خودرو به آدرس https://ikcosales.ir/ نسبت به مشاهده نتایج قرعه کشی اقدام کنند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟